Pages

Monday, October 31, 2011

Happy 10 month Mikael

Happy 10 month on 28 oct 2011. Dah besar dh anak ibu ni… dah pandai macam2 dah kan.. sampai ibu tak larat nak keja kamu nak..

Gambar tu was taken 27 oct after check up fahim.. nak g buat passport.. hih.. mau fly lar mana lagi.. ikut ibu jalan2.. hihi.. steady amik picure gitu.. lagi pun time ni dah xde mood.. cuz nak tido sebenarnya.. pastu pelik duk dalam studio tuh.. haha… xpe nak.. janji putih dan tetiba nampak telinga kamu capang.. eh bila masa capang ni kan.. xpe nanti ibu adjust..

Perkembangan 10 bulan :

Berat: 8.5kg

Tinggi : 74 cm

  • pandai membebel je.. ta tatatatta… bubububub….
  • tengah nak stabilkan berdiri lepas tangan n nak menapak..
  • gigi hampir 5 batang…
  • boleh bye2.. kiss2 kita..
  • nak tido malam mesti nak kena ada ibu n abi kiri kanan.. sebab dia nak melese2,sondol2 nak cari keluk tido…
  • main sendiri dah boleh…
  • kalau kita marah dia… kata NO ke hapa.. kita kena marah balik ngan dia.. hadehhh!!!
  • memanjat NO 1.. fenat  okehhhh nak melarang2 nih..
  • sangat suka main ngan kucing BOBO kucing adik aku..  si BOBO ni plak pandai nak manja2 ngn fahim.
  • kuat makan, susu, main.. n tak suka nak tido..
  • suka tiru apa yang kita buat depan dia.. cam bubbling sembur2 tuh.. memang ngikut saje.. jelir lidah ke.. kenyit mata keh.. hai lar anak…

Adalah beberapa lagi progress dia.. so far alhamdulillah.. semua positif. suka tengok perkembangan anak yang pesat. cepat dapat kaki ibu nak jogging ngn kamu pulak.. hihih….

1 comment:

aNaYaNa said...

xder ker video fahim 1 letak sini nak tengok dia bobel2..hehe