Pages

Friday, May 7, 2010

9 bulan already

image

hari ni genap 9 bulan perkahwinan aku dah Mr.Shyir… tak sangka.. pejam celik dah 9 bulan kan… hmm.. masa skang terlalu cepat…. lagi 3 bulan dah masuk setahun kawen…. tapi takpe yang tu belakang citer…

cuma nak kata.. Terima Kasih suamiku kerana membahagiakan Rumah tangga kita.. Kamu lar suami sayang Dunia dan Akhirat. Semoga Allah terus memanjangkan dan melindungi perkahwinan kita hingga akhir hayat.. aminnn….. Love u forever.. hehehe.

Terima Kasih Ya Allah… kerana memberi rezekiMu yang tidak terhingga nilainya kepada kami suami isteri. Semoga KAMI sekeluarga dilindungi oleh Mu.. aminn…

p/s : Hari Ibu dah nak dekat.. nak kasi apa ek… kat mama n umi MIL aku ni.. erk???

1 comment:

atty's said...

amin utk doa ann..semoga kalian berbahagia selalu..