Pages

Friday, May 14, 2010

AWARD : Thank you Muchoss!!

wahhh.. tetiba hari ni dapat award dari kak lina kita ni ha.. tocei2 kak… malu lar ai.. u kata u suka resepi ai.. adehh.. skang ni malu jugak sebab dah lama tak kuar resepi baru.. waakakkaa.. eheh… nati kak.. Ann dah sihat sepenuhnya.. dah roh rajin kembali meresap..ai pastekan resepi tersebut.. hehehe…

Di samping tu nak bagi jugak award ni kat rakan2 sekalian yang sedang baca ni ha.. heheh. ank buat boleh je.. tak nak buat pun ok juga. hehehe….

2 comments:

lina said...

Tak apa ann...jgn malu.

Aby Umy said...

salam kenal dari http://aby-umy.blogspot.com/
sekalian nak ijin follow blog ni

kalau ade mase singgahlah ke blog saye.. :)