Pages

Tuesday, June 7, 2011

Congrats for the 2nd baby!

Ye!! harus kata congrat lar kan.. tapi bukan kat aku.. kat bff aku maysarah.. dia dah selamat lahirkan baby dian 1 jun hari tu..

aku lom ready lagi for the 2nd baby.. tapi kalau dah rezeki kita terima je sahaja. hihihi.. so far belum lagi lar ye.kalau ada pun ok gak.. leh fahim ada member main sama2.. kuikuikui.. haipp!! menjeling pulak encik suami.. kuikuikuik..

Baby boy yang dinanti sudah keluar.. macam may ni kan.. masa anak 1st dia baru 6 bulan gitu kot.. dia dah pregnant semula.. aku jugak yang kena sorok2 berita tu dari pengetahuan kawan2.. hahaha.. at last dah besau perut tak boleh kata apasudah, muhhaha. eh.. xmo kata orang kang aku plak ikut badi dia.. hahahhaa.

sebab apa tau.. masa may lahirkan 1st baby aku belum preggy.. end up after je aku balik melawat dia n baby kat spital the next month aku pregnant.. muahahah.. kena badi may ni.. kuikuikui.. ampon may.. ko pembuka jalan. hahha!!

Now dah ada sepasang.. syiok kan?? 1st Nuuril Ain najwa, 2nd Syaif iQbal.. no.3??? tahun depan eh may? hahhahaha.

IMG_9999

to you Syaif Iqbal.. jadi anak yang soleh ye.. kamu anak lelaki. nanti boleh jaga ibu. be a good boy.. luv you.

ni aku singgah jap je tengok baby.. sebab nak cepat time tu dah maghrib takut baby meragam pulak..

syiok nye ada baby.. rindu kat fahim masa dia baru keluar like this!IMG_0152

ni yang buat nak preggy lagi.. eh tetiba..!

No comments: