Pages

Friday, April 16, 2010

Half Day je lar kot hari ni

Rasanya hari aku halfday je kot.. hahha.. sebab apa.. aku kena balik semenyih.. adik ipar aku masuk spital kajang kena caj Denggi lar plak… haishhh!! terkezut aku mak mertua aku call.. ate call Mr.Shyir tak dapat.. call lar menantu nya kan… 

Dah lar bapa mertua ku adalah outstation… nasib pulak ada kawan adik ipar aku tu yang hantar ke spital.. after jumaat ni.. aku pi pickup Mr.Shyir and zasss balik semenyih.. uikkk denggi ni jangan main2 taw.. risau wookkkk…

haritu adik ipar yang bongsu suspek denggi.. ni adik ipar no.3 tu pulak..haishhh… do something with tis house ni… aiyakkkk!!..

ok..sat g nak chow.. untuk uollss..pastikan rumah takde tempat pembiakan nyamukk lahanat ini.. hokeeeekkk..

bersama kita membenteras Nyamuk Aedes.. cisss!

No comments: