Pages

Friday, April 23, 2010

Tunaikan lar hasrat Mr.Shyir

Tah apa kena tah Mr.Syir… pantang sebut makanan.. teringin sokmo… ritu ada lar dengar dia zikir2 kat telinga nak makan Mcd.. aku cakap nanti lar.. malm isnin aritu… dia ajak pi Mcd.. tapi aku cakp baru makan sama petang tu.. lapor lagi kah?pastu aku kata takpe malam sket kita g.. sekali aku tertido nok..sedar dah kul 1… erk?? aku cakap.. jom lah.. then dia kata takpelah… tido je lar malam sangat dah pun..rase bersalah diri ini.. adeehhh…

so esok malamnya… g lar tunaikan hajat beliau….

DSC04748

aku just bubur je lar.. nak telan burger tak mampu kot.. hahhaha.. makan sket je nak kenyang.. wat??? apakah tangki perut sudah mengecik??? ahhhaDSC04747  orang paling happy dapat burger mcd adalah.. suamiku.. lepas hajat nk makan mcd sangat… hehehheheheehe… tenang sket tido malam tu…

ni dia dah cakap dah… teringin nak makan char Kuewtiaw plak ni.. adeeehhh… nanti ye,,, kita p pulak..

p/s: Selamat Berweekend uollsss…

3 comments:

nysa said...

waaaaa mengidam betol abg basyir ni..hehehe..lapor larhh plak tengok die mkn...huhu

[z@ck] said...

macam mengidam je hubby sis ni..hahaha

atty's said...

tetiba lapar tgk en.basyir makan burger tuh ..