Pages

Thursday, February 24, 2011

Abi susukan Fahim

Ahad before maghrib weouls balik ke seremban.. sebelum tu singgah seremban parade mr.shyir ada discussion dengan kawan dia..

kebetulan otw dah maghrib.. benti solat jap.. aku pi solat dulu.. while mr.shyir tgu fahim..

DSC00032 Abis solat masuk keta tengok mr.shyir tengah susukan fahim.. wah2.. gooddd!! hehe

DSC00031

sweet je.. heehe.. Fahim pun memberi kerjasama yang baek..hihi

DSC00034

Sampai seremban parade.. masukkan dia dalam stroller.. terus wat muka cumel begini..geram taw ibu ni.. DSC00033

Dia taw bila masuk stroller tu nak pi jalan lar.. hamboiii.. bukan maen lagi dia eh.. hihi..

balik rumah.. hntar fahim.. minta tolong mama jagakan dia..fahim tidur ngn mama lar.. sbb malam tu aku n mr.shyir kena g ofis buat kerja urgent sbb pagi2 isnin tu Mr.shyir ada presentation.tersengguk2 aku kat opis sampai kul 3 pagi..

balik umah mmg tak amik fahim tidur ngn aku la.. balik dah lewat. mmg tak lar kan..

Fahim semakin cerdik.. geramm je

3 comments:

pRincESs_N said...

en suami pon kne bg kjasama kan...

aNaYaNa said...

apa yng penting kjesama..hehe

Ann GreenStrawberry said...

N & Anayana : mmg kena berikan kerjasama tu.. hih