Pages

Tuesday, February 8, 2011

Semakin lasak apabila tidur

Fahim belum tidur malam di cot dia.. aku tidurkan dia sekali kata atas katil aku bersama abi dia.. tidur tengah.. harus lar dia jad refree.. kang terbabas susah plak.. hahah..

Sepanjang dia tidur dgn aku.. mmg macam2 gaya lar tidur dia.. macam budak besar betul.. tak padan dengan kecik..

DSC05393

ni pic pagi ahad.. hamboii!! kemain manja lagi tidur dengan abi dia.. sedap ye.. tidur aircond bagai.. pastu kemain susah nak bangun.. kejut2 mengeliat tido balik.. haih!! camne tak mandikan dia lambat.. tengok tu tido nak kat dada je…nak berpeluk..

DSC05392pastu mengeliat2.. dah jadi camtu plak.. haihhh!! lasak ko.. kadang2 tu kan.. bantal tah kemana dia kemana.. keluar dari landasan… tau2 kepala kat pinggang kita..

ada ritu.. naseb baik mr.shyir perasan.. sedar2 eh mana fahim.. sekali dah mengesot dari bantal.. rupanya bawah selimut.. ya Allah.. naseb baik perasan..

lagi satu perangai dia.. kalau kita selimutkan dia.. kang kalau kita tersedar.. selimut tu dah kat bawah kaki dia.. dia boleh sepak2 selimut tuh.. huh! sure ikut aku masa preggy dulu. sokmo taknak berselimut time tido..

kalau kita tidur ngereng kan dia.. nanti dia pandai terlentangkan dia balik.. hahah.. pastu tido bersepah.. tu lar anak bujang saya ni.. manja sangat2…hihi.

suka tengok 2 lelaki yang paling saya sayang sedang tidur.. loving meh!

3 comments:

Ciare Baha said...

comeiiiiii :D wuah lasak nya fahim tido...hhuhu...but still kawaiiiii :D

Miss Moon said...

sangat comels kayyyyyyyyyy

siap la faim masa nih je ley tido ngan ibu n abi pas nih ibu cukup 100 hari famim kena masuk cot hahahhahaha

akakakka

Ann GreenStrawberry said...

ciare : haah.. mmg lasak..

miss moon : wakakakkka... yelar..katil sempit.. harus dok dalam cot.. motip?? tettttttttttt