Pages

Wednesday, February 23, 2011

Fahim Merajuk Dengan Ibu

Kes Jumaat lepas jugak.. petang tu nak balik semenyih..Jadi, fahim tengah elok leka main sorang n mata dia pun agak kuyu akibat ngantuk..

aku bukak kan baju dia… siap2 tadah air.. kena je air terus nangis2.. selalu kemain suka mandi.. mulut bising habis… ni melalak plak..

nak pakai baju lagi sekali nangis.. makk oiii!! apa kena ni… kelam kabut pakai kan pampers.. sebelum tu dah siap pancut kat ibunya.. maybe membalas kot.. hahaa…

nangis2 tak henti.. berjurai2 airmata.. abi amik xmo diam. aku dukung takmo dia.. sekali nenda dukung.. aik siap diam terus tido.. huhuh…

DSC06142

memang dia merajuk sungguh lar.. dalam keta pun buat dono je… senyum pun tak nakbila agah.. haduiii!! DSC06144ko tengok pp dah selambak… panggil dia.. leh buat muka begitu.. DSC06146 pastu siap palingkan muka lagi.. ni betul2 serius merajuk.. sampai umah sana baru lah nak senyum ngn aku.. borak2 ngn dia.. baru ok..

hai lar anak! pandai ye kamu merajuk… motif sebenar merajuk sebab time dia nak mandi tu.. sebenarnya dia nak tido.. pastu molek sangat aku pi mandikan dia.. tu lar..satu lagi sebab dia tak berak satu hari.. emosi lar tu.. like his mom.. muahahha

selalunya.. aku akan susukan dulu.. baru mandi.. dah sedap mandi.. baru dia borak2 lar.. then baru tido..

ok lar.. ibu dah faham fahim nak macam mana… janji taw.. ewahh!!

3 comments:

shahida azmar said...

owh..lama saya tak singgah ke sini..skali dah keluar dah 'bujang'nda'.. Alhamdulillah.. :-)

asna cute said...

hahah lawak..

kes xberak pun mau merajuk ka? hehe cian fahim. nnti aunty asna tolg babab ibu fahim ya hehe ;D

Ann GreenStrawberry said...

shahida : hihihi

asna : haah.. berak punya pasal terus merajuk.. hhe