Pages

Wednesday, February 9, 2011

Menyinggah di Alamanda

Singgah kah? muahhaa.. dah alang2 kat PUtrajaya moh le ke Alamanda.. hihi.. dari umah ecah terus ke sana.

DSC05400

Bukti ke Alamanda.. ewah.. bagi bukti bagai.. ada aku kesah? muahahaa

DSC05398

Orang agak ramai.. so jalan2 kat atas je. Masuk Toy R us secara suka2.. yang ye nye abi dia yang lebih.. siap plan nak bagi fahim mainan apa lar bila dah besar sikit..

nama pun lelaki kan.. harus beli menan lelaki.. Abi kata nanti besar sikit leh lawan tembak2.. makk aihh!! abis aku.. redha je lar. ada anak perempuan nanti kita buat geng.. skang ni anak lelaki dia geng ngn abi dia..DSC05404

Sepanjang berjalan.. dia tido je lar.. bagus.. senang mak pak ye shopping… DSC05405 Bila dah bangun.. mula meragam nak susu.. kami pulang cepat2.. hahhahaa….

5 comments:

MIZZ SUE said...

comelnye baby...eeeee...geram

Ciare Baha said...

bestnya dia tido je. rayyan aritu menangis bergema 1 parkson alamanda tu. haha

pRincESs_N said...

sopim toys utk baby...besh2...

atty's said...

salam ann..behave je fahim.

Ann GreenStrawberry said...

mizz sue : tq..hhee

ciare : kalau mood baik dia tido.. kalau meragam sila balik dgn segera.. hahaa.. itu lah fahim

Princess N : tgu fahim besar sikit baru shopping toys

ktys : wasalam.. harap behave sokmo je