Pages

Monday, February 28, 2011

Fahim batuk sampai kena amik neb

Ekceli dah bape hari dia batuk.. tapi cm batuk ngada2 tu.. hari khamis tu.. dia batuk makin teruk.. plus dia selesema sekali.. haduii risau tak terkata.. tido malam pun dia tk selesa.. sampai aku tak tido malam…

esoknya.. g klinik jugak.. doc suh amik nebulizer kasi release sikit saluran pernafasan tuh..

DSC06172

Mula2 kena bedung.. supaya kaki n tangan dia tak menepis benda alah tu.. mulanya aku risau jugak dia melalak kat situ ke apa.. sekalliiiii……. DSC06173

letak je kat hidung dia.. on je… toleh kiri kanan bagai.. DSC06174suddenly terus senyum siap sengih2 lagi.. ass. doc tu dok borak2 ngn dia.. siap dia nak borak sama.. hahaha.. cumel.. DSC06175 tengok lar muka steady dia tu..rileks je.. suka menda tu sebab sejuk kot… kalau dah menjilat.. agaknya dah dijilatnya neb tu ha. kuikuikui.. fahim2..

lepas amik neb dada batuk dia ok sikit.. tak kerap sangat. kahak tu ada lagi.. doc kasi ubat cairkan kahak tu.. dan uba titis hidung untuk hidung sumbat tuh..

naseb baik fahim pandai makan ubat.. laju je aku suapkan ke mulut.. ihih..gooodd sayang…

btw fahim dah pandai macam2 buatkan aku asek rindu je ngan dia je.. macam2 peel.. gerammm.. eh.. mestilah geram ngn anak sendirikan.  hihi..

2 comments:

pRincESs_N said...

alala...cian die batuk...naseb bek pndai mkn ubat,...good boy!

♥ QaseH ♥ said...

sama la muka ann ngan fahim