Pages

Tuesday, February 22, 2011

Ayam Penyet Jawa.. Sedap jugek!

Jumaat lepas, aku balik semenyih.. so malam tu tinggal fahim dgn MIL, then aku n Mr.Shyir gi tesco jap.. nak beli barang..

Then singgah makan kat Ayam Penyet Jawa kat depan Tesco Semenyih ni..

DSC05430

This is the Menu.. weouls amik set punya.. RM7.90 perset siap ngn air an sup.. DSC05432

Ni Mr.Shyir punye set..Nasi putih of cos ada sekali.. DSC05433 Ni kan aku punya.. Ikan keli goreng panas.. perghh!!

Komen : Sedap jugak lar.. kat tekak aku aku kata sedap lar.. kalau ada yang penah cuba.. taw lar kot..

tengok pic ni aku rasa cam nak makan lagi plak. huhuh…makan sampai licin hihi..

ok. up lagi satu entri untuk hari ni.. hehehe.

p/s : Fahim tengah tido tu sebab aku boleh buat n3..

4 comments:

Miss Moon said...

wah dap dap nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

pRincESs_N said...

2x N mkn ayam penyet..dedua x kne selera...sbb kering..so..klo nk bselera..kne tmbh kuah..br laju agknya..

asna cute said...

lamaa sgt dah xmakan aym penyet.. sbb sambal. hubby xbg mkn pedas2 hehe

Ann GreenStrawberry said...

miss moon : aumm. sedap giler

N : yang ni ada kuah supnya.. sedap jugak

asna : boleh makan pedas tapi jgn lar banyak2.. hih