Pages

Monday, March 14, 2011

AGS di Matta Fair

Sabtu memang plan nak g Matta fair.. tapi decide naek tren je.. malas naek keta.. so dalam sejarah.. 2 tahun aku tak naek tren ok.. dulu masa belajar kat unitar PJ.. hari2 ok naek tren selama 2 tahun.. hahhaa.

ok2 back to topic.. ye g matta fair..

IMG_5591

mula2 tunjuk muka penat.. hahaha.tujuan nak cari agent baru yang best2.. ahaks! yelar kan aku kerja dgn travel agent.. paham2 le.. kena lar cari harga dan agent yang best..

Lokasi : PWTC

Entrance fee : Rm3.00 per person

Btw aku g ngan mr.shyir.. baru best ditemani oleh pakwe tercinta.. sape lagi pakwe ku.. Mr.Shyir le.. haha

IMG_5569

Jalan2 dalam sesak tuh.. sekali jumpa plak member2..snap picture dulu..  

IMG_5572

Jalan2 punya jalan.. sekali.. ting2.. nampak Afamosa punya booth.. RM8 je untuk satu malam.. apakah??? sekali terbeli pakej tu.. ahaks..! pergi bulan 6.. lambat sikit sebab time tu fahim pun dah 6 bulan.. kira ok lar nak bawak dia bercuti3..

RM 8 tu memang lar per person.. kali dengan 2 malam.. 2 orang.. total tak sampai seratus je.. sekali dengan tiket cowboy town tu kan..kira ok pe.. harus sebat..

IMG_5574

Pose lagi.. ko taw dalam beg tu berat ok.. bawak no flyers depa dok bagi..

IMG_5577

Hello kitty pun hado..

IMG_5580

keadaan di hall 1

IMG_5586

Berfikir??? dia pun bz time2 aku nak cuci mata ni..

IMG_5590

berlengas sudah..ihi

eh? perasan tak fahim takde.. ye.. aku tinggalkan jap kat umah MIL aku.. lagi pun fahim tak sihat.. so tak kuasa aku nak bawk dia tempat sesak2 ni.. tunggu besar sikit..

ada kat sana sampai kul 2 camtu.. pastu we pun pulang..

hmm..citer pasal naek tren later2 lar ye..

kesimpulannya.. datang matta fair.. dapat lar aku bercuti dengan harga yang murah gile.ahaks!

1 comment:

attyfir said...

kty pun ari sabtu tu ada sana..1st time pergi..memula nak amik gak a famosa tu..tp si akak taknak sbb dah penah pegi..

kty amik lain..this saturday ni kitaorg g..

doket je..

napa lah tak jumpa ann..arituh..kalo tak leh lepak.kty pun naik tren gak dr bandar tasik selatan