Pages

Wednesday, March 9, 2011

Wedding Shasha dan Shahril - Part 1

Cuzen aku nikah after Asar.. memang molek lar sebab aku sampai teluk intan b4 asar. Tapi masa aku masuk jenguk ini fomfuan sudah siap.. huhuh…. owh ye lupa plak.. dia yang jadi pengapit nikah aku ritu.. hihi.. now turn dia plak kawen.. alhamdulillah dengan sekali lafaz je dah jadi isteri kepada Shahril.
Wajah Seri pengantin.. menanti untuk dinikah dengan suami tercinta.. senyum je ko kan.. xsabor eh? muahhahah

bergambar dengan pengantin plak.. eh.. apsal aku pegang aween plak… fahim mana? owhhhhh fahim time ni tidur.. ke kena kidnap dengan nenek2 beliau disana..
almaklum belah perak ni ramai tak tengok dia lagi…

Aween baru baik dari demam.. baru sehari keluar hospital.. sian dia..
Skang ni ligat balik.. hahhaa.. gooooddd
Mr.Shyir dah fenat plak… letih drive lagi.. bini menggedik plak. haha…
moh kita balik hotel.. rehat2.. pas maghrib kita tengok majlis berinai plak..

sambung next k

1 comment:

pRincESs_N said...

congratz to pengntin...