Pages

Monday, March 14, 2011

Jalan2 naek tren

Entri sebelum ni aku cakap aku g matta fair tu naek tren kan.. ? pastu aku dah 2 tahun tak naek tren kan? ye betulllll..

dulu masa aku belajar kat unitar tu aku naek tren 2 tahun ye ulang alik dari seremban ke PJ then back to Seremban.. huhu..

So last sat.. aku naek dari Kajang kul 8.30.. park keta kat stesen kajang then naik lar kami.. hihi

IMG_5595

all picture was taken by Mr.Shyir..

IMG_5602

berdiri di belakang garisan kuning yel.. kalau tak ko kena langgar ngn tren tuh.

IMG_5604

eh cantik plak awan tu..

IMG_5609

Acik dah ponek(letih).. kaki gigil tawaf semua hal kat pwtc tuh. hahha.. hamik masa mengandung tak berjalan jauh gini.. dah bersalin.. senaman sikit..hihi..

IMG_5611

Model tu dah penat.. tapi dipaksa oleh photog nye tuh.

IMG_5613

tak kuasa makk..hahaha

masa pergi tu aku naek dari kajang - B. Tasik Selatan - Naik star ke PWTC..

balik Plak.. Naik star turun bandaraya naek ktm terus ke kajang..

IMG_5615

penat weh nak mendaki ni.. fuh!!!

IMG_5618

IMG_5621

IMG_5625

akhirnya sampai pun setelah menapak dari lRT bandaraya ke KTM bank Negara.

kira ok lar lar kan.. weouls naek tren laki bini.. feeling2 bercinta semula.. i like hihi. dalam tren nak peluk2 pun boleh.. sah taw.. kuikuikui..

sampai kajang kul 3.30 camtu.. balik semnyih terus peluk Fahim.. rinduuuuuuuuuuuuu..hihi.. see baru tinggal kejap dah rindu. eh.. kejap kah.. dari pagi sampai petang..hehehe.

1 comment:

attyfir said...

kty pun naik lrt dari bandar tasik selatan sbb park kete kat sana.