Pages

Wednesday, March 30, 2011

Tema Majlisnya Purple Ok!

Masa tengah lepak2 kat umah berangguh tu.. pengantin pi mekap.. so tunggu lar.. then kul 1 pm gerak ke Dewan TNB Kilat alor Setar tuh..

IMG_7171

Masuk terus bersanding.. mak aihh! ramainya purple.. ahaks!

IMG_7211

This is my cuzen.. dah jadik bini orang.. pasni mak orang lak. sedia gemok hahhahahaha.

IMG_7199

Yang ni dah sah2 mak orang.. yang sedia gemok tapi cun.. muahahha.. lempang laju2,..

IMG_7104

Si comel saya sangat behave.. takmo duk dalm stroller masa dalm dewan tu.. asek mencebik je duk dalm tuh.. so kena riba je.. sebab mata dia nakpandang orang.. tak cukup mata memandang. ahhahaa

IMG_7191

Saya bersama suami saya.. eh bila masa tukar saya ni. hahhaa..

IMG_6901

Dan Aween yang cumel lagi gegurl taw.. dia dah pandai nak jalan.. yeahhh!!!

after majlis tu.. we all out from alor setar.. menuju ke Penang.. yeahh!! Penang here we come.. cececcce.

next story lar ye.aku hari ni ada retread kat PD 2hari 1 malam kat sana.. haiyahh! camne nak pisah ngan fahim ni.. sob..sob..sob.

xpe nanti kita 3g k anakku..

2 comments:

♥ QaseH ♥ said...

omey fahim wat muka cm tu

pRincESs_N said...

comey fahim...bgs laa fahim behave..