Pages

Monday, February 7, 2011

Pandu dengan berhemah

Salam Semua.. amboi!! lamanye korang bercuti ye.. blog pun ramai yang sepi. balik kampung kah? hmm.. aku ni je kampung tak sampai 10 minit dari umah.. but stil kampung.. hahha..

ok2.. rabu lepas b4 CNY.. buat pertama kalinya memegang stering yakni memandu setelah lebih sebulan tak memandu.. hahaha.. yelar hujung2 pregnancy driver adalah mr.shyir.. dan pantang pun tak drive.. so itu hari aku drive makk aii..kekok sikit.. IMG_3727

Fahim nenda dia yang pegang kat belakang.. aik!! keluar lagi ini perempuan?? Dasar tak sedar diri masih berpantang.. hahaha.. eh aku kuar sebab nak g tempah baju kurung.. bertemankan mama n adeq.. sebabnya cousin aku nak kawen bln 3 ni.. harus ada baju baru.. bju kurung mak banyak yang dah tak muat nokk… faham2 sudah..

IMG_3741

Setelah itu, kami ke Jusco untuk makan. hihi lagipun nak cari hadiah aween.. hari jadi yang ke satu tahun 5 march 2011… hehe.. baru nak feeling2 shopping lagi.. Fahim adalah bad mood.. ada meragam lah…

IMG_3750 Dengan itu shopping laju2 dengan membeli hadiah aween saja. maka dngn itu.. terus pulang ke rumah.. ok lah. next time kita shopping lagi kalau gitu ye sayang..

2 comments:

pRincESs_N said...

fahim saje x mo bj mama die sopim..

Ann GreenStrawberry said...

haah.. time ni dia mmg tak kasi ibu n nenda shopping.. hahha