Pages

Friday, January 6, 2012

Bertutti Fruitti

Naseb lah Tutti Fruiti ni dah bukak kat senawang.. malah dekat sangat ngn opis..maka paham2 je lah.. asal lalu je depan kedai ni.. mesti da meleleh air liur.. hahaha.. dasar.

page

bukak awal bulan december tak silap aku.. tu hari ada diskaun 20%.. ok lah.. yg atas ni masa 1st round..

hhhh

pastu 3 hari lepasnya beli yg bekas pink pulak..

so tengok picture atas ni. antara anak ngn bapak sedang berebut tuti puti ni ye.

1st picture fahim tunggu je abi dia suap.. tapi abi bedal dulu..

2nd picture tak menahan.. baik makan terus macam tu.. hahahahha.. lawak giler.

macam2 hal anak aku ni lah.cerdik!

2 comments:

farah keifli said...

comel sgt fahim neh..tengok dia tak sabar nak makan tuh..abi dia pulak dok ngapp sorang2..hehe

Myra Jay said...

Fahim tak sabar nunggu ha, kira nak ngap je ;)