Pages

Thursday, January 5, 2012

Fahim and Zoo



 Lepas check out dari Afamosa tuh.. singgah makan cucur udang alor gajah..
pergh terbaik lah.. aku pun lupa nak captur tempat tu..
tapi rasanya kat medan selera pekan alaor gajah tuh...
sebab paklang aku nak belanja makan situ.. yeahh..
IMG_7035
 Ibu n fahim... sweettttttttt... hihih
then lepas makan situ.. masiing2 pulang.. tapi aku tak lar..
sebab mmg plan nak g Zoo Melaka...
kira dah cakap ngn Mr.Shyir bila fahim 1 tahun n dah pandai tengok binatang...
Kita bawak dia g zoo...

okay lar... tak mahal mana//
Dewasa RM7.. kanak2 RM5 kot..
tapi fahim FREE..
masa tu pun cuaca cam dah mendung kan..
dalam hati aisehhh.... hujan lepas weouls habis je lar...
IMG_7050
Fahim takut tengok poney ni.. sebab dia jinak kan.. so agak takut lar...
tak naik pun trem tu...sebab nak jalan2 tengok binatang.. huhu

IMG_7054 
Fahim suka lar.. tengok binatang je.. tunjuk sana sini.. kiri kanan ada binatang..
excited terlebih.. tu tengah tengok Gyna.. eh tu dalam games iPad.. giraffe hih...

jalan-jalan lagi.. sekali rintik2..
halamak.. laju2 cari tempat teduh...
masuk kat tempat harimau bintang tu..
hahaha... dia ada buat baiknye tempat siap ngn kipas lagi..\baru siap kot
boleh tengok hari mau kat kaca cam kat bawah ni..

IMG_7056 
tengok tu.. suka kan... menjerit2 suka tengok harimau tu..
nak2 pulak hujan lebat giler..
1/2 jam jugak lar lepak kat situ tunggu hujan berhenti...


IMG_7057 
kalau kata kat dia " Fahim.. camna buat muka hari mau..? "
muka kat atas ni ye.. hahahha.....
siap aummmmmmmm lagi..
good boy sayang

IMG_7060
tengok hari mau pulak....
tak habis2 aummm dia jek.. hihih..

round lagi.. smpai kat gajah tu..
mata dah stim je.. hahah..
lalu tertido.. lor...

then terus balik..
itu lah kisah fahim n zoo...
suka sangat bila tengok anak dah pandai buat bunyi2 haiwan...
tunjuk sana sini tanda dia excited..
cepatnya kamu membesar ssayang..
love u


2 comments:

iizla said...

Pandai fahim buat muka harimau..
Aummmmmmm!!!! :)

dhiera said...

garang betul rupa fahim buat muka harimau~