Pages

Monday, April 13, 2009

Nasi lemak utk disantap


Salam semua.....

adeeehhhh..!!! kemalasan utk berblog mula mengkuasai diri..ini terjadi adalah kerana daku teramat2 bz dengan kerja di pejabat yg makin menimbun...mmg ni tgh season peak..dan aku tak boley sesekali ngular..arrgghhh!!! tension....harap Alllah bg kesabaran n kekuatan utk aku menempuh semua nie....amin....!!

sabtu pagi ingat nk bangun lambat..tapi tak boleh..tetap seperti biasa..mesti terjaga cam bangun g kerja tu...hmmm..lagi pun ada agenda...cuz nk jenjalan bersama family..hiksss!! 

so pagi tue cam bese gak bekpes kat luar..kali ni mam nasik lemak balai polis...walaweeehhh...!!!! sodappppp den cakap....
tapi sebelum tue..aku tepek pic aku ngn adeQ...we oulls mmg gedix mehh...hahhahhah...nape bekpes pun nak santek2....?? kan we ouls nk g jenjalan...lgi pun nk g tdo kat puchong..sbb windu ngn adik kecik weoull..si Ahmad Faris Zulhimi...hehehehe
okay ni lar warung nasik lemak sodapppp...Senyum2 Selalu Nasi Lemak..lopeh makan mmg tersonyum sambil tersandar...sobab2...dah kenyang.....hahahhaha.... location dkt dgn balai polis seremban..mmg pemes nasik lemak nie...klu pagi2 harus lah beratur panjang cuz nk beli..hhehehhe...
ni lah nasik lemak nya...aku amik nasi lemak ayam...mama nasik lemak sotong,papa nasik lemak kerang + paru...adeQ n Maksu pun nsik lemak ayam gak...menu kat sini sume nasik lemak..cuma ko leh pilih nak ayam, paru, sotong, kerang etc...apa yg sedap?? lauk2 ni nasik lemak kat tempat lain pun ade?? yeee...aku taw ade yg ckp camtu...tapi yg sedapnya...sambal nya...perghh!!! menangis weh klu makan tu....bukan sebab pedas....tapi kesedapan nya...huhu.... tapi ni tekak aku..klu korang tak taw.... harga nya pun oklar..tak mahal mana pun..makan 5 org.xlebih rm20...ko taw tak ann..diet ko dah hancur dek makan nasik lemak nie..huhuhu...darling!!! tolong my ni..camner nak buat...?? huhuhu

pas bekpes..we oulls move to site opis..papa nk tengok progress projek dia...aku lupa plak nak amik pic..cuz tersandar dlm site opis kekenyangan....ingat nk g jusco jap...usha2 barang..tapi papa bg setengah jam jer...apa nk cari dlm mase camtu..hahah..bek duduk sahajo....wink2..!!

around 11 lebih camtu..kitorang terus gerak ke puchong..budak kecik tu dah sibuk suh datg cepa...winduu beliau..huhuhu....

p/s: ketika ni saya amat merindukan sang CHenta..sbb almost 3 week tak jumpa...sob..sob..sob...

2 comments:

Lynda said...

lama tak g seremban

Ann GreenStrawberry said...

lynda: meh lar turun semban..
hiks.. ann banja makan nasik lemak..