Pages

Monday, April 6, 2009

Ngidam Char Keuw Tiaw

Whut???!!!! Ann ngidam??? jeng...jeng..jeng..!!! opppsss!!! xde apa yg berlaku sebenarnya..bila tekak dah terasa nk makan..harus lar kata ngidam kan? kan aritu aku de bg taw yg aku ngidam nak makan CKT ni kan..tapi yg kat penang tue..oleh kerna tak dapat yg  kat penang tue...kena lar cari kat area2 sini sajork...

maka ari jumaat mlm tu..aku n adeQ g lar pasar malam ampangan...lagi pon dah lama tak g pasar malam kan...dgn tujuan utk cari CKT..CKT kat sini pun kira sedap gak lar..tapi xsesedap kat penang tu...jadi harus lar aku berzikir kat Mr.Shyir kan...hehehhehe...
okay..aku beli CKT kat sini..ANdak CKT..rm3.00 sajer..tapi isi bnyak taw.huhuhuhuh.......
aku order 3 bungkus...hmmmm...sbb org dlm umah aku tu pon suka ngn CKT nie....tgk pakcik ni..ngh kusyuk dan tawadu' nyer menggoreng CKT...
hasil nya...sodaaapppp!!!!!!! aku malas nk kuar kan dari bekas polistrin tu...snap jer..tu pon dah makn suku baru teringat..hehehhehe...

bukan CKT semata aku beli..ada lar few makanan lain yg aku beli...yg pasti kenyang dan terima kasih dgn rezeki Allah berikan pada malam tu..

akan....

tetapi.......

aku still inginkan...

Char Keuw Tiaw PENANG..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


heheehhe....

3 comments:

----- Jennifer ----- said...

i like your blog

neezareef said...

char ke tiaw penang mmg sedap...isk isk..teringat

Ann GreenStrawberry said...

jennifer: thanks

sis neza : tu lar pasal...kena plak yg betul2 kat penang tuh...perghh!!