Pages

Monday, October 18, 2010

Aweena punya cerita

  huh! tetiba rajin kan? haha.. ok lar.. dari takde pepagi ni…Ekceli saja nak tempek gambar aweena ni.. ya ampon!! sejak dah 8 bulan lebih usianye ni kan.. semakin pandai dan pandai.. huhuh.. seronok ok.. kalau sabtu ahad memang dia takde kat umah ni.. weekdays saje mama jaga.. bila 2 hari takde.. mmg rindu..

DSC05077

sekarang ni.. merangkak sikit punya laju.. baju dah kepam2 sebab mengelap lantai kan.. bagusnya…

DSC05074

kalau bab buat memek muka ko kasi je kat dia.. dengan selamber nye.. macam2 jenis kuar.. ahhahaha…

DSC05085

Pose manja gedik lagi lar kan..suka sangat… kalau babai tangan kiri. kalau buat isyarat oppss! tangan kanan.. huhu

33590_1599069343833_1449020799_31569564_4425884_n

dan yang terbaru.. memang dia suka berdiri and berpaut serta memanjat.. makk aihh!! merangkak tak lepas.. buleh nak buat semua tu.. seronok taw ngn dak kecik ni.. badan ketak2.. hahaa

68866_1599069583839_1449020799_31569565_7473918_n

kalau orang hala camera kat dia.. sambil cakap .. cakkkkkkkk!! manjaaaaaaaa!! mesti buat pose gini.. hahaa.. sambil nampak gigi dua batang…

owh ye! dak ni suka nyanyi taw.. ko nyanyi lar lagu apa2.. asalkan muzik.. terus otomatik nyanyi. haha 68866_1599069623840_1449020799_31569566_8386906_n

cumel kan beliau? eh tapikan anak aku dalam perut ni kadang2 jeles taw.. asalkan aku melayan si aweana ni. mesti dia kasi tendangan hebat punya.. owh.. penjeles rupanya.. ahaks!.. ok pas baby kuar.. anak ibu ni je pengarang jantung hati ibu abi.. kuikuikuikui…

pas ni.. apa pulak perangan baru aweena ni..

dah… g sambung kerja.. ni kasi penyegar mata uolss di pagi hari isnin.. hehe

2 comments:

♥ QaseH ♥ said...

suka nyer tgok aweena,,,comel,,pdai posing la u

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : heheh.. cumel je