Pages

Wednesday, October 6, 2010

Berpeluh2.. dasat tul..

Since preggy ni memang lar.. kuat berpeluh rasanya.. adakah kerna lemak yang menebal ini atau badan aku yang mengeluarkan haba yang banyak..? ek.. tah lar..

nak ikutkan aku sebelum2 ni bukan jenis kuat berpeluh punya orang.. melainkan aku jogging ke tu ye lar kan.. tapi mengandung ni memang lar…

jangan kata keluar kat panas tu jap.. duk dalam aircond ni pun leh berpeluh2 taw.. air masak tok sah cakap.. sekurangnya 2 liter sehari aku minum… pergh! banyak tul air peluh ni..  dalam jamb** pun duk kejap pun samo je.. hahaha….

ko bayangkan tido dalam aircond.. suhu  dah abis sejuk dah tu.. Mr.Shyir elok je selimut bagai. yang aku ni buleh berpeluh2 tahap basah baju punya.. ha camne? agaknya baby dalam ni banyak berjogging dan bershuffle.. ibu dia yang berpeluh kan..? hahahaa…

Jadi wahai anakku… kamu sekarang makin kerap bershuffle.. sampai abi kata.. time ibu tido tak sedarkan diri.. dia kata perut ibu bergelombang, berombak serta senget2.. abi telah memerhatikan baby bershuffle rupanya… hahah.. hebat lar anakk ibu.. goncang perut ibu sampai ibu pun tak perasan.. nampak sangat ibu tido mmg tak rasa kamu bershuffle.. ahaks!!!…..

dan mr.Shyir plak ada hobby baru.. dia tunggu aku tido dulu.. sebab nak main ngn anak dia dalam perut bershuffle.. ha buleh gitu? kuikuikui… anak ngn bapa dah sepakat ni.. uish!

4 comments:

♥ QaseH ♥ said...

hehehehe,,,cm tu lak ann

x sedar ker beby bershffer...

huhhuhuhu

ciare (^_^)v said...

preggers mmg akan panas gitu ann.it's normal walopon mcm xnormal bpeluh tpercik dlm ekon kan ape kes?=p i hardly remember wearing clothes at night.hahaha.sexy sokmo ;)

puan farah said...

memang preggy ni panas sikit ann..(ahaha,bajet ada pgalaman dah ade ank soploh lak)..

eh,terer la kamo anak shuffle pun xperasan..hihi

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : mmg tak sedar

ciare : haah.. buat keja sikit dah berpeluh2.. dasat tol.. sama lar kita seksi sokmo je lar

puan farah : amboi.. dah ada ek? huhu.. aminn... betul2.. beliau sangat terer bershuffle... siap buat popping lagi.. mak dia mmg xsedar langsung