Pages

Monday, October 25, 2010

Sabtu pun kerja tapi dengan family..

Salam ISnin uollss!! sihat tak? diam tak diam.. kita dah dipenghujung oktober.. sekejapan je masa berlalu..

ok2… nak citer.. hujung minggu aku adalah kerja.. tapi kerja dari rumah lar.. nak kena siapkan kerja before Seminar Landskap tu start hari Rabu ni.Means kerja kena DONE before selasa ni.. sebab selasa AJK nak depart ke kuching sudah..

on Saturday mmg aku kena kerja.. memandangkan encik suami ai pun bz dengan projek baru beliau.. makanya seharian kerja aku ditemani family sajork.. hehee…

well.. pagi2 morning.. breakfast kat luar.. then ke Parkson sebab mama nak survey katil baby plak.. eh..! bukan aku kena kerja ke.. ye.. ye.. aku kerja lar.. tapi kalau dah dengan family ni haruslah ikut kemana saja…

tapi.. tapi.. tapi kan…..sesampai kat parkson buleh plak..

DSC05133

This to husband and wife.. erk? mama n papa lar.. g urut kaki plak kat kedai siam ni.. hek elhh… xpe2.. terapi before g haji katanya.. dahtu amik urut satu jam.. jadi aku ngn adik bersapau kami kat parkson tu.. hahaa.. jalan2 ler apa lagi.. keluar masuk kedai.. cari barang baby.. ikutkan hati mmg nak beli or  tambah2 baju dak tecik ni.. seb baik tahan nafsu tu.. kahakhakah..  DSC05134 dah penat keluar masuk kedai.. g tempat ni balik.. tak setel2.. haduii.. penat ai taw nyah.. naseb ok je.. haha. naseb jugak aku preggy.. kalau tak.. dah tadah kaki sama.. kuikuikui…

dah setel kat parkson.. ha… baru lar aku nak pi buat kerja aku.. aku kena g LCCT untuk change time itinerary flight untuk AJK2 seminar tu plak.. haduii.. satu keja lagi… dah beli tiket suppose balik 31hb tengah hari.. pastu pandai2 pulak AA ni kan.. g tukar date yang sama tapi balik pagi2 buto kul 6pagi .. apa kejadahnya nye tak? hantar itinerary by email tak layan.. penyudah ke sales n counter jugak.. naseb dapat tukar…good.. setel satu masalah…

DSC05135

Then bila kelaparan.. ke nilai plak.. lepak kat Bangi Kopitiam.. bersantai2 sambil kat luar nun hujan lobek… kuikuikui.. perut lapar.. kasi isi dulu..

erk! gambar di atas..sama tak kami? adik badik ni poitt.. hahha

DSC05136

Mama yang happy sokmo.. tak gelak tak sah..!DSC05137While papa burak2 dengan kawan beliau.. biasa lah bincang2 hal kerja.. DSC05138   Dua beradik ni mmg gini.. bajet eh masing2.. pangg! maun ka? owh! baju hijau adalah adik lelaki saya…

dah full perut baru kasi balik.. tu pun sampaii umah kul 6 petang kot.. ahaks!

so weekend aku di isi dengan kerja2 yang menimbun… ahad pun gitu…

hari ni pun bz nyah!

No comments: