Pages

Thursday, October 7, 2010

Dulu Addicted Korean Drama

Korang dulu pun ada yang addicted ngn korean drama ni kan. tak taw lar kot2 skang ni pun masih lagi. tapi ni citer aku lar.. dulu2 aku pun addicted sama.. zaman2 aku sekolah dulu..

kan mula2 kuar dulu citer winter sonata tu.. tapi aku tak layan citer tu.. tapi aku layan citer Autumn in My heart tu.. pergghh!! gegaR weh.. tengok citer ni hari2.. ngadap depan tv tu ha..

Sure nye korang taw punya citer ni.. sedih weh citer ni.. pelakon dia pun hensem ye tak? pastu berangan2 ar nati nak cari pakwe ala2 gini.. kuikuikui.. tak sedar masa tu hitam longot pastu nak cari pakwe putih2 gitu.. hahahha.. budus ok..

pastu leh feeling2 ni tengok citer ni bagai nak rak.. part sedeh nangis2.. hahaha….

Pastu masa aku sekolah teknik dulu… giler citer stairway to heaven ni plak.. sebab musabab tengok? kes pakwe nsem gak.. hahha… siap bawak tv kecik hitam putih tu g asrama ok.. dah lar time bulan puasa.. lepas buka pose.. maghrib ramai2.. pastu duk berebut depan tv nak tgk citer ni punye pasal.

yelar tv kecik.. harus ko berebut nak duk depan kan.. baru lar clear sikit.. pastu dengan best nye tak g jemaah terawih pun kat surau… ni sume sebab citer ni.. hahah… satu dorm aku sangkut citer ni.. naseb  senior time tu.. kalau aku junior.. haram jadah lar kan nak bawak tv bagai.. kuikuikui… sape yang satu dorm ngn aku sure taw punye lar kan… dah tu tv dalam bilik prep(bilik belajar) jadi time tu.. sume diharamkan bukak buku melainkan tengok citer ni sajer.. hahahahaha

tapi bila ingat balik.. memang kelakar ar.. tapi skang tak pulak melayan citer korea2 ni.. tah apa kes.. sebab lagi..banyak komitmen lar.. huhuhu..

No comments: