Pages

Tuesday, October 26, 2010

Lega sikit

uihh!! apa yang lega tuh? hmm.. yelar.. sejak2 ni kan aku bz sokmo.. buat surat lar.. prepare 1000 surat lar…. hmm.. buat senarai semak lar.. macam2 lar..

but today.. everything is DONE… ekceli semalam dah setelkan… aku ade 20 task kena buat semalam… sume dah ku setelkan.. woot.. woott.. sonot nye kan..?

ekceli aku prepare untuk seminar landskap yang akan diadakan di kuching start esok till jumaat ni.. oleh kerana aku ada adalah sekretariat Persatuan Industri Landskap Malaysia ni.. kebanyakan kerja2 yang berkaitan dengan persatuan ni aku terlibat.. almaklum, bos aku adalah bendahari persatuan ni.. semua komiti plak refer kat aku.. adeeh.. bz mak.. tapi takpelar.. masyukkkkk!! hshahah….

Persatuan ni merangkum company landskap yang ada kat Malaysia ni.. termasuk PBT2 yang ada.. ahli2 pun almost 200 person… hmm.. nati2 lar aku citer lanjut…

tapi Alhamdulillah.. setel sudah.. cuma aku monitor dari sini je lar.. usually every seminar aku akan attend.. buat untuk pendaftaran peserta.. tapi oleh kerana aku dah 8month preggy..so takleh nk fly lagi…kalau tak.. dah selamat ikut sekali.. ahahahaa…..

makanya hari ni agak santai sikit sebab keja setel ma.. rileks jap.. tengok ar sehari dua ni aku rajin.. aku continue kerja yang normal balik.. hihi.. tapi middle of NOV.. aku dah kerja ala2 tak kerja.. means working from home sudah..monitor apa yang patut.. sementara mau countdown deliver baby lar.. kuikuikui… buat sementara ni masih kuat shopping also driving.. hihih….

dah2.. panjang no merepeks… dah macam buat karangan. kuikuikui…pagi tadi dah hantar papa ke LCCT bersama mama.. jadinya.. jap g nak chow ke Jusko lar…. pastu balik umah…

daaa………..

No comments: