Pages

Monday, January 17, 2011

Aku lupa.. yang aku dah ada anak.. haha

Salam Isnin buat semua..
Diam tak diam.. dah 21 hari dah Fahim Mikael kat Dunia ni..
Dan 21 hari dah aku berpantang..halfway to go..
badan pun makin ok..
dah kuat lar sikit berbanding baru2 dulu kan...

alahai.. sayu plak tengok gambar fahim kat atas ni,
gambar ni lar buat abi dia cair..
g kerja nak balik cepat jer.. hahhaa..
good job fahim..
if nak abi balik cepat..
sila buat muka camni.. ibu send mms..
cepat2 abi balik punya.. haha...

sejak2 dah beranak ni kan..
aku jadi pelupa plak..
maklumlah banyak urat putus..
tu sebab jadi pelupa...
kadang2 tu aku lupa benda yang aku buat 2 3 jam lepas..
ha.. sampai camtu sekali plak kan.
eh tapi betul lar..
ada lar jugak beberapa perkara yang buat aku lupa...

ni aku tak taw lar.. keja ofis berlambak..
kang ada yang aku lupa letak dokumen2 penting kat mana..
ingat minggu ni nak start buat kerja sikit2..
ada beberapa fail kerja yang aku bawak aritu..
especialy bab account.. b4 masuk feb..
mau kasi clear itu account..
if not.. aku jugak yang kena...

Fahim kasi molek2 ye sayang...
aku paling panik kalau dia kembung..
'masyaAllah anak aku ni..
dia nangis takmo henti lar..
lagi pun ubun2 dia besar..
cepat kena kembung..
nak kena monitor lebih sikit anak bujang aku ni..

owh ye.. nenda dia malam ni balik dari kuching..
hoyeahhh!!! rindu nenda sudah..
aku ekceli dari jumaat ada kat semenyih..
pantang umah mertua jap..sementara mama bercuti..
hehhee.. insyaAllah petang dah de kat umah..
nak kemas bilik.. ingat mau tidur bilik plak..
memandang Fahim dah ok sikit..
kita tidur bilik plak.. kasi fahim tidur dalam cot dia..
ngeh..ngeh..

dah.. panjang plak bebel...
adios!

2 comments:

p R i n c E S s _ N said...

wahh..dlm pantang smpat tgk account ok...

AyAnG 'n' AbAnG said...

tersesat plak kat sini.....fahim mikael....suweet je..fahim adelah sepupu kepada mikhail.....wahahahahahah...kalo utk sy la....