Pages

Monday, January 31, 2011

Berjalan2 dengan selambernya

Ok fine! ye aku masih dalam pantang.. tapi dah hujung2 ni aku rasa dah tak pantang dah kot.. yelar.. hari ni baru hari ke 35 wok.. few more days.. ceh!.

Dan dengan itu juga.. hari sabtu lepas aku dah pun keluar berjalan2 ke jusco dengan membawa si kecik fahim… wahh!! debar weh.. takut dia meragam ko taw.. tapi alhamdulillah.. ok je..

mula kuar mmg planning nk ke jusco n ke pejabat jap.. oleh kerana pejabat aku ni mmg sebelah jusco je pun.. apa adahal.. kuikuikuikk

DSC05389Bukti Fahim sangat baik apabila berjalan2.. jusco pun tgh sale kan.. aku pun dah lar tak shopping.. kuar umah pun dah tgh hari.. dalam keta dia tak tido.. tapi sebelum kuar..siap uk uk..n susu dulu. sampai jj dah terlelap.kebetulan nak hujan lebat..

mula2 masuk stroller akan meronta jugak.. dukung dulu then sampai kat bby dpartment dah tido baru masuk stroller..ngeh2.. senang ibu nak shopping barang dia.. hiiiDSC05390

tengok dia masih tido.. terjaga mau susu je lar.. dah kenyang kasi tido lagi.. ada tu dia uk uk lagi.. dalam jj ko taw je lar lagu  raya cina duk bising2 kan.. dia rilek je..sementara nak tido dia elok je pandang sana sini.. uhuh..

DSC05388

Abi dan stroller harus nak sama color.. hahah…ok lar.. agak senang jugak nk bawak jalan.. setakat ni lar.. hahaha..

time makan pun begitu.. tido lagi.. fuh! lagi senang ibu abi dia makan. then sempat jugak aku sambar kasut kt vincci.. muahahha… nak beli baju untk aku.. belom ada nafsu kot… motip? haha.. nak kurus dow..

kul 4pm chow singgah opis jap.. then dak kecik ni sambung tido lagi. hebatnya beliau.. malam plak aku yang haru sebab dia takmo tido..hamik!

DSC06107

Di akhiri gambar ibu dan anak.. masih gemok disitu walaupun dah turun **kg.. sekian..

4 comments:

mAr@ZiEy said...

Kak Ann..sama ngan saya dlu..time minggu ke 3 pantang da kuar rumah..malam lak tu..huhu..mak sy bg je..tp dengan syarat..hahah..kene pkai bengkung ngan stokin..tp sy cover ngan pkai kasut..bengkung tu sy tukar pkai corset..huhu

pRincESs_N said...

gud boy fahim! sgtt behave ibu mau sopim...

ZianaRazali said...

waahh..semua merah..hehe..

makin comel la dak tecik neh..comei2..

Ann GreenStrawberry said...

ciare : heheh. ok lar tue.. nati leh race sesama rayyan..

mar : haha.. ko lagi terbaek memalam kuar.. akak pun pakai corset je ni lar ni..

N : yeah!! sangat suka dia behave.. time nangis2 lalak.. ibu dah tepuk dahi.. haha

anayana : merah iru garang.. cecece