Pages

Tuesday, January 25, 2011

Sudah ke pejabat.

Salam Semua.. wah! malam2 plak aku buat en3 ni.. alar kira ok lar kan dari takde..

Hari ni hari ke 29 aku berpantang.. tapi macam dah declare abis je ni. yelar.. aku dah tak rupa macam berpantang.. cuma skang ni pantang makan and stil berbengkung je lar. jalan dh laju.. berlari pun boleh.. ha.. tandanya apa tuh..? dah baik kah? muahahha.

DSC06083Dan hari isnin baru2 ni.. aku sudah pun ke pejabat.. untuk tengok kerja2 aku yang pending dan ada due date nak sampai.. customer pun dah cari aku.. makk aii..!! mmg tak pantang lar gini.. aku dah boleh masuk opis kan..

tapi aku masuk kejap je lar.. tengah hari.. pastu dalam 3 jam buat apa yang patut then balik ler..   DSC06078

dan aku juga berjaya membawa Fahim juga encik suami ke pejabat juga.. naseb baik lar fahim behave je.. tido sokmo.. letak kat sofa lelap.. nangis nak susu saje.. good boy..

ko nampak itu puting ada sumbat itu dalam mulut juga? ye.. masa umur 2 minggu dah isap puting..? kenapa? sebabnya dah susu pun dia melalak lagi.. kasi puting senyap suda.. puting gabak bukan? aku dah beli pelbagai jenis puting for new born.. tapi puting tu jugak nak.. puting gabak tu jugak hadiah masa aku kawen ritu.. hahahhaha…. fahim.. fahim..

DSC06084  Lepas setel keja.. cubaan untuk makan diluar waktu pantang.. aku g m’cd.. membawa si kecik.. naseb dia tido.. selamat aku.. menu aku adalah di atas.. menu pantang kan? kan? lada hitam jugak kan? daging ok.. gilir2 makan dengan Mr.shyir.. makan pun laju2.. tak menikmati or santai2 ok.. takuitttt.. dah lar stroller tak bawak.. hahah..

kesimpulan.. aku seperti tidak berpantang.. oh tidak.. tapi masih control apa yang patut.. kepala otak plak pk kerja dah ni.. at the same time.. pasal anak lagi..

kdang2 orang terfikir jugak.. apa lar kerja si Ann ni kan? sampai culas dalam pantang dan sbagainya.. hmm.. ada yang tak faham situasi.. aku bekerja demi… ni nanti lar aku cerita.. tapi perlu ke.? ok. kita buat perhitungan.. kalau nak tau sangat2.. sila kasi komen kat aku.. itu kalau nak taw.. if tak nak pun xpe.. jangan penasaran deh…

any who yng tak bape suka.. ai tak kisah nyah.. ni blog AGS.. hehhe.. peace no war ok!..

No comments: