Pages

Monday, January 24, 2011

Pantang itu bermacam2

Alamak.. terlambat plak buat n3 hari ni.. ai busy lar.. tengah hari tadi masuk ofis jap.. tengok2 kerja yang mana boleh bawak balik umah n buat… see.. aku baru 28 hari pantang tapi dh kuar g opis.. siap hangkut Mr.shyir n Fahim lagi.. muahahha.. punya lar selamber… tu baru percubaan bawak ke opis.. ok berjaya.. hehe..

so nak citer pasal pantang ni kan.. ada orang kata 40 hari..44 hari lar.. 60 hari ar.. 100 hari lar.. tapi normal tu 44 hari kan..? kan..? aku short lagi buleh.? heheh.. tapi yang 60 hari or 100 hari tu. untuk pantang tutttttttttttt tu je kan..? kahakahakah.. tapi boleh ke? larikkkkkkkkkkkkkkkkk….

Aku pantang biasa2 je.. macam orang lain pantang.. eh? sapa kata makanan pantang aku tak sedap.. macam2 ok mak aku masak.sume sedap2 belaka… fuhh…!!

Antara makanan2 tersebut adalah.. ewahhh nak kasi taw plak..

  • Ayam masak kicap.
  • Ikan masak singgang/rebus
  • Gulai ikan tenggiri ( tapi buh lada hitam lar tak pakai cili api)'
  • Ayam pais
  • Sup Ayam
  • Sup Ikan
  • Ayam masak halia
  • Daging black paper
  • Bubur m’cd
  • Prosperity burger
  • Ikan masak stim

Air plak..cececcec.. nak bagi tau jugak tuh. eh of coz no ice at all

  • Oren KOtak
  • Jus Prun
  • Nescafe O
  • Nescafe susu
  • Horlick
  • Anmum Lacta
  • Air masak
  • Milo
  • Kacip Fatimah (ofcos mau kacip semula muahah)

Dah hujung2 ni leh makan pedas2 sikit…  tu pun aku tanya mak aku dulu.. hahaha.. breakfast tu pun biasa lar roti,lempeng, nasi goreng lada hitam/bilis.

see.. meriah tak menu2 aku pantang… haha.. apa yang mama masak.. aku bedal je.. dia kata boleh.. aku on.. dia kata tak boleh.. aku boleh kan jugak.. tapi boleh pandang je lar.. hahaha..

tapi walaupun menu aku meriah.. alhamdulillah.. penurunan berat badan adalah mendadak.. amazing.. tu nanti lar aku citer.. selagi aku tak kembali kepada yang asal.. takmo citer2 lar.. hehe..

Orang dok poyo2 makan sedap2..seafood bagai.. aku cakap.. tunggu….. hhhahahah…

ada sapa2 nak pantang umah aku.. eceh!… hahahha

ok sekian laporan pantang dar AGS

No comments: