Pages

Monday, August 8, 2011

2 years.. Alhamdulillah..


Pejam celik dah 2 tahun usia perkahwinan aku dan mr.Shyir..
Alhamdulillah syukur sebab masih dipanjangkan umur untuk bersama2 melayari bahtera perkahwinan ini
Rasa baru je melalui hidup di awal perkahwinan.
Fasa hidup waktu mengandung..bersalin..
and now dah dikurniakan seorang cahaya mata yang tak ternilai harganya.. 
Terima kasih ya Allah atas semua yang di kurniakan.
Menjadi isteri dan juga ibu bukanlah satu tanggungjawab yang mudah..
tapi itu lar hakikatnya yang kita kena hadapi...
rasa sendiri macam mana mak kita rasa.
semua nak dijaga.. masa pun dah limit sangat...
tidur pun tak cukup.. tak boleh nak bersenang2 melengah2 dan sebagainya..
mana dengan kerjaya sendiri... tu semua cabaran yang kita kena tempuh.


Yang paling utama adalah kebahagian dan keharmonian rumahtangga yang harus dititik beratkan..


Semoga perkahwinan kita dipanjangkan oleh Allah swt sehingga akhir hayat.
Sama2 kita melayari kehidupan berumahtangga ini dengan tenang dan baik.
Membesarkan anak2 kita dengan didikan yang baik supaya menjadi anaj yang soleh dan solehan.
I love you!


Muhammad Fahim Mikael. 
Kamu adalah hadiah yang Allah anugerahkan dan amanat kepada ibu dan abi
Semoga kamu jadi anak yang soleh.
Ibu and Abi Love you so much.

4 comments:

Ciare Baha said...

geram la wehhh nengok ensem boy ini..wuuwuu muah :P

e-dayah said...

wahh touching nye bce..

dhiera said...

tahniah ain~

semoga Allah sentiasa memberkati hubungan kamu dan suami serta anak-anak..

Sya said...

Ya Allah...comelnya baby nih..:)