Pages

Monday, August 15, 2011

Review Pakej Afamosa Resort via Matta Fair

Salam.. dah petang baru hegeh nak wat entri kan...
nak buat dari tadi asek lar tertunda nok.. hihi...
ok sapa yang dah g matta fair tu hari..?
kome beli pakej apa..? sure berbaloi bergandakan...

anyway tu hari aku ada review based on typing je kan..
ni aku kasi vouher pembeliannye sekali k..

 ni voucher nye..
Total RM465.00 only.. include 1 villa 4 room with private pool + 12 ticket cowboy town carnival show.
nati sampai sana just check in sajork.
tiket ni aku ade 12.. tapi yg confirm 6 org je..
ada balance 6 lagi.. if ada lebih kng aku jual lar kat uols ye..
valid pun sampai 31 dec 2011. oif korang g malam new year pun lagi happening kot..
kalau ada lebih ye...

makna kata if  uols nak bercuti tapi dengan kadar yang murah n bajet..
next time himpit2 sikit ke matta fair tu.. tapi pasti kan dari rumah dah set nak pakej apa..
aku dah taw nak afamosa terus ke booth dia tanpa pikir panjang..
jimat masa.. dah setel g cari booth next vacation.. tapi tengok pakej sampai 31 dec je..
wasalam je lar.. alar xramai pun orang kalau kita masuk awal..
walaupun aku nye tag masuk dah nombor 5k++..

ok selamat mencari pakej murah2 ye...

1 comment:

Nor Suhada said...

ann..su betoi2 beli yg a famosa tu je..yg lain tak larat nak jalan he he he,,,nnt tgg yg bulan 3 nnt..insyaallah