Pages

Sunday, August 14, 2011

MATTA FAIR Aug 2011 - Gi cari pakej menarik untuk bercuti

Sticky POst till Sunday

Tak tahu lar kalau korang dah sedia maklum pasal MATTA FAIR AUGUST 2011 hari jumaat ni..
Ok sedikit info untuk korang yang nak g bercuti - cuti2 malaysia dengan bajet murah giler tapi best macam aku tu hari...
Last Jun aku g Afamosa dengan harga bilik RM8 seorang untuk satu malam..
untuk 2 malam tu aku habis rm140++ gitu...haritu ada jugak yang bertanya pasal benda ni..
jadi hari ni aku up lar entri pasal matta fair ye..



Tarikh , tempat dan masa seperti kat atas ni... pilih lar bila uols nak g..
State Matta fair yang sama date cuma perak je.. kat ipoh nun.
Sumber : http://www.mattafair.org.my/content.cfm

okay those yang nak pakej macam aku amik kat Afamosa tu hari..
So bawah ni offer dia... copy kat http://www.afamosa.com/main.php
kali ni dia offer yang ni... still RM 8 tu kan.. harga tu betul..
tak bohong.. tapi nak dapat RM8 tu.. kena select tarikh yang betul lar..
setiap tarikh lain harga.. cam weekend mmg tak dapat la RM8 tu..
weekday dapat lar.. tapi kalau weekdays ada public day.. pun tak dapat jugak RM8 tu..

tapi syiok owh g time weekdays.. sebab tak ramai orang local..
yang hado singapore n arab2. kita juga feeling2 tourist jugak..
termasuk lar aku jumpa kumpulan BALAS (Tom)  duk dating kat Cowboy town..
dengan si BLACK MENTOR dating kat Animal Safari.. hahha
eh artis2 ni pandai taw.. bercuti time kerja or weekdays..

so banyak lagi ofer yang lain kat Matta Fair..
tinggal rajin n tak rajin je nak jejak ke PWTC time2 puasa ni kan..
dugaan sikit ar.. sebab ramai orang, puasa n buffet kat tepi2 banyak hado..cuh..

Kalau nak reveal pasa percutian aku ke afamosa ritu leh ke link bawah ni..
kat sini macam2 aku citer kan... termasuk bajet dan sebagainya...
InsyaAllah aku akan pergi lagi Matta Fair ni untuk tengok pakej lain pulak...
maybe akan amik Afamosa ni lagi..
tapi untuk family aku pulak.. nak stay kat banglo ada pool tu..hihi

Memandangkan nak g KK januari tahun depan..
aku menservey sekali lar pakej ke sana...
walaupun aku ni kerja travel agent,,
murah totap murah.. muahahahha...

6 comments:

Zana Adieyza said...

mesti ramai org gie matta fair tu kan kak..

Ann GreenStrawberry said...

zana : xpe.. g awal sikit.. sure senang nak cari pakej...

Wanie Samani said...

tengkiu for the info ain :)

Nor Suhada said...

berkobar-kobar nak g ann terpengaruh ngan citer ann pasal famosa melaka tuee.....tgk daya ketahanan kaki le jawapnya if nak pergi

Ann GreenStrawberry said...

Wanie : yup.. ur welcome

pnsusu : ha.. jangn tak terjah ye

pRincESs_N said...

yunk...nk kirim boley ke package A'Famosa ni..??