Pages

Tuesday, June 29, 2010

Besssaarrrrr punyyyeee!!

Eh apa yang besar2 ni? huauahuahauaha.. ha jangan pk lain… huhuh… ok2.. aritu balik dari tolong Mr.Shyir dekat tempat kandang ayam..(oh ye! kami part time bela ayam kampung.. berminat..pm ye) promosi disitu.. hahaha.. ok.. bali dari situ.. aku cakap Mr.Shyir.. haus sangat2.. dan nak air soya yang sejukkk punya.. hihi…

Otw back tu dia pun benti kat kedai runcit.. aku ingat dia beli yang kotak kecik tak pun dalam tin tu je lar kan.. sekali..

DSC05010

Hambik kau! yang besarrr punya.. 1 liter punya terus.. muahhaha.. tak maen kotak kecik2 tu k… kalu sekotak kecik dah RM1.20.. ni ko beli yang besar baru RM2.60.. ha mana untung.. wkakakakka.. aku on sajer… gulp2! hilang dahaga ko.. straw tu pun kasi sambung double tak cukup panjang.. ahhaha.. DSC05009 Tuan besar ni apa lagi.. melayan jugak.. habis otw balik umah jugak.. wkakakakkaa.. mmg favvy weoul lar soya season ni… sekotak besar minum berdua.. tapi camtu lar.. kalau kat umah pun beli sekotak.. jap lagi dah abis.. camne tu.. hahaa…

hmm.. layan je lar.. laki bini yang mereng suam2 kuku ni… hahaha….

5 comments:

farah said...

soya kan elok untuk kndgan tuh..nanti anak jd putih2 gtu..chomel2

♥ QaseH ♥ said...

hehehehe,,,mereng ker????

lawak r uol ni taw,,,,

i like nengok kemerengan korang dua taw...

biler kiter nk ngedate ni????

Ann GreenStrawberry said...

farah : haah mmg lar elok.. favvy weouls berdua jugak. hehe

Qaseh : hahaha.. macamtu lar.. mental disorder sket..ntah lar.. tak taw biler...

Miss Moon said...

hahhah sama la kita prg pun suka beli hok besaaaaaaaauuuuuuuuuuu terus hahhahahah maklum la dalam keter ada 4 org ....so kalau beli hok 1.60 X 4 dah berapa kan ...baik beli yg nih je ..sgt jimatssssssssss

Ann GreenStrawberry said...

kak moon : tu kak moon ber4.. ni berdua + 1.. huhu... best2... bek beli hok besar kan...