Pages

Monday, June 14, 2010

yummmmyyy!!

DSC04867nampak ni apa? taw tak… ye… ni mangga masam yang di racik2 gini.. mmg sedap ok… semalam g pasar. aku beli lar beberapa bijik… lama tak makan.. jadi aku racik2 halus.. pastu letak garam n gula.. gaul semua…

hasilnya lazat ok.. sambil2 layan bola.. rasa dia  manis masin masam.. ko tak caya g buat.. sedddaappp!!!

ha.. bakal2 ibu… kalau teliur.. mintak ampon yek… xdapat acik nak tolong… kena buat sendiri lar nampaknya.. ehhehehee….

balik ni nak sebab lagi mangga ni…. hhehehhee… tu hari dah dapat mangga muda cicah kuah kicap pedas tu.. fuhh teranggkat beb.. hehhe…

motif : erk??? nak kecur kan air liur uols.. hehe

4 comments:

ciare (^_^)v said...

kite xbleh mkn masam especially mangga. konfem termuntah. nasebbb tak ngidam. hihi. tp ade selonggok mangga masak and muda dlm peti ais. beriya mertua bg takot menantu dia ngidam. hikhik

nornazliana said...

HUHUU sgt terliur wehh sabarr2 jer la...xsabar n balik kampung nie..nk mkn puas2 buah mangga n buahan2 kat kampung tue...yg penting buah setoi..bestt owhhh rincikk kecik2 letak kicap..adehh mavelesss

Ann GreenStrawberry said...

ciare : makkk aih..!! sayang kalau buah tu tak di makan.. hehe.. pass kat ai lar.. ehhehe

norazliana: ehhehehhee.. amboi... dengar dia kata pun dah terliur dah ni.. hehe

Cik Amy Sensei said...

best tuu..