Pages

Monday, June 28, 2010

Iklan Mee Segera AGS

adeeehhh.. tak menahan itu tajuk lar weh.. bukan apa,. tah apa perangai masa jumaat petang tu.. nak balik semenyih.. umah mak mertua aku daaaaa.. hehheeDSC04893

dan ini perempuan telah membuat satu iklan mee segera versi sendiri.. versi arab pun ok gak kot.. sebabnya megi cup tu imported dari mekah.. mihahahaha… mak aku lar.. balik2 beli megi cup indo mie tu banyak2.. ate makan kat sana katanya sedap.. eh.. betul dud.. masa aku kat sana dulu pun tala megi sedap.. kat sini mana ada cap INDOMIE nikan.. nikan produk indonesia yang masuk kat arab.. hehehe

oleh itu.. sebelum aku kuar umah.. aku masuk air panas.. pastu terus masuk keta.. muahhaha…

DSC04892laki aku juga terjebak sama.. makan megi didalam kereta.. apa ke halnya laki bini pun aku lagi kompius… hahahaha…DSC04894 Dan bakal ibu ni pun tak segan silu menikmati megi tersebut tanpa menghiraukan kereta sebelah memerhatikan beliau.. so what?? aku kesah ko pandang2 aku makan megi dalam keta.. wahahahahaha… best apa… layan je kami.. hehehe…

ok tu je sekian..nati ada lagi perangai best weouls buat dalam keta…haipp!! bukan yang #$@%@&@ tu lar… pandai2 je kan korang… ehhehe.. ok positif semua!

1 comment:

♥ QaseH ♥ said...

uit jgn mkn byk sgt mknan segera,,,x bek untuk kchtn beby n mumy beby

hehehehe,,,,