Pages

Tuesday, June 29, 2010

Rezeki jangan ditolak

Yelar.. sapa pulak  yang nak nolak rezeki ye tak…? rezeki yang maksudkan.. rezeki aku makan lunch tadi.. alar bukan apa pun.. mmg selalu pun beli tapau makan kat opis ni.. kedai ni pun dah biasa ngan aku kan.. haaha..

jadinya.. tadi amik nasi putih separuh lauk ayam kurma kentang sebiji + kangkung sikit + timu n sambal belacan… kalau lauk ayam ada pasti lar atas rm4 kan.. tapi tadi bayar RM2 je… wahh..!! haruslah suka kan.. hehehe..

ni namanya rezeki ibu n anak… alhamdulillah syukur ada rezeki hari ni… aku kalau tengah hari mmg kul 1.30 mmg cari nasi dah.. lapar lar jugak.. plus si kecik also kot.. dah mula buat tanda2 beliau lapar juga… hehehe…bagus lah makan dari tak makan..

yelar skang selera dah ok.. sebat je lar.. kalau balik umah.. lain pulak makannya.. bg yang stil 1st trimester..bawak bersabar.. anda akan rasa nikmat makanan bila dah masuk 2nd trimester.. hehehe.. dah sambung keja..

 

3 comments:

ciare (^_^)v said...

nikmat berbaloi baloi kan? =) tapi riso lak berat naik mendadak nak checkup kang

♥ QaseH ♥ said...

hehehe,,untung eyh,,,,,

Ann GreenStrawberry said...

ciare : hehe.. tapi kita 4x check up.. berat statik je.. hahaha

Qaseh : berbaloi2..