Pages

Tuesday, June 1, 2010

perihal mimpi

Lately ni macam pelik je.. means aku bukan lar mimpi pelik2 ke apa kan.. tapi rasa cam pelik lar… aku pun tak paham kenapa.. hehehe… contoh lar kan..? malam sebelum aku tidur.. aku tengok citer apa2 lar kat tv tu.. kununnya pelakonnya erra fazira ke camtu… malam tu jugak.. aku akan mimpi erra fazira tu jugak.. cuma watak dalam mimpi lain sket.. huh? pelik kan..?

the next day jugak sam camtu jugak.. contoh lagi… kata lar malam tu aku jumpa member2 aku ke apa kan… sekali mimpi malam tu… kuar jugak muka kawan2 aku  ni.. tapi watak yang dimainkan lain jugak lar.. serius tak paham… dah beberapa malam camtu…..

dan yang pelik jugak.. sejak preggy ni kan… biasa lar kalau sakit kepala bila bangun tido tu kan.. ni kalau aku mimpi malam tu yang berat2 ke.. jalan cerita mimpi tu cam meleret2 ke apa.. bangun pagi mmg sakit kepala tak hengat pnya..stok ko boleh mc punya.. tko taw lar kan.. bila dah sakit kepala ni secara otomatiknya kerja ko pun tergendala sume.. silap2 boleh demam.. ha.. tah apa kes tah

kalau pagi2 after solat subuh tu.. kompen kena tidur balik camtu sbb sakit kepala sangat2…. jadi mangsa pengurut adalah Mr.Shyir…. dah berbotol minyak hangin sapu kat kepala ni… plus koyok bagai… tak ckup dengan tu.. hentak kepala kat dinding lagi.. eh.. tu tak lar.. tipu.. tapi aku duk tarik2 rambut kasi letup… kuar sikit hangin tu kan..

hm… nak ngeluh2 pun tak boleh.. banyak pahala untuk orang yang preggy ni… jadi kita dah diberi anugerah itu.. perlu redha je… tahan je untuk sementara waktu… cuma kita perlu tabah dan berdoa agar.. baby dalam rahim ni membesar dengan baik dan sempurna… heheh..

owh tu je nak bebel hari ni..

2 comments:

atty's said...

insyallah ann ..tade apa..
jgn pk2 tau pasal mimpi tu ..

takecare ain ..

Ann GreenStrawberry said...

ktys : hehehe,,, gitu lar hendaknya.. kalau boleh tak pk2 hehehe