Pages

Wednesday, September 7, 2011

3rd Day Raya in Teluk Intan + photoshoot tepi sawah

cerita raya ke  3 pulak... weouls balik ke teluk intan..
balik kampung mama.. tapi rumah kampung tu xde dah..
sebab nenek aku tuh dah pindah duk seremban gak...
yelah dia pun sorang kan.. ikut anak berhijrah..
tapi sedara mara ada lagi.. harus menziarah gitu...

lagi pun ada kenduri kawen lagi..
ok lar kan.. hihih

IMG_1959
 nah amik budak comot ni.. euwww... berlengas~
IMG_1970
aksi berani mati.. sesuka je dia pose kat tengah jalan besau tuh..
hello.. keta banyak nye abi.. sabor jelah...
IMG_1976
raya dan raya lagi.. huhu...
aku ngn adik g ngadap kopok bantal yang sedap tu sebalang licin..
tak malu... huhuhuh...
IMG_1982
Anak bujang saya... terlebih ramah..
IMG_1994
pastu g beraya kat umah sedara yang kat tengah2 sawah tu pulak..
memang cantek larkan. padi sedang menghijau.. yeahh~~
masa untuk bergedik2 di tepi sawah...
kami 3 beradik.. ye~ aku yang paling fendek disitu.. dah macam klcc ok..mencik~
mereka selim... ai tak selimmmmmmmm... puihh~!
IMG_1995
maknye yang lebih.. anak tengk tempat lain
IMG_2006
ayahanda fahim mmg gitu... kombinasi color yang cantek.. biru + hijau
IMG_1939
Darweena semakin dara... cumel okeh tengok perangai dia skang ni..
IMG_1958
abi n fahim... ishh sentap taw aku.. bila ramai dok kata..
muka fahim sebijik macam abi dia...
haishh!! ni yang nak cepat2 ada anak pompuan pulak..
biar muka macam aku pulak..hahhai
tetiba~!!

ada sambungan photoshoot..

5 comments:

dhiera said...

memang sebiji la ain~

asna cute said...

rock kapak la ayah fahim nie. sempoi jer pakai baju. gmbr yg dia dok dukung fahim akak kat depan tue. asna dh bajet tue adik laki akak okey cara dia dreesup hehe

aNaYaNa said...

rumah kita tepi sawah tapi tidok lah terpikir nak potoshut di situ..skang tiba2 tringin..hehe

lina said...

salam ann cantik la gambar kat tepi sawah tu....cool je

..murnie bt abdul rahim.. said...

anne-ape kate join the club...may da de 2..ak pon becoming 2...ko pon...ape lg...bahahahahhah....