Pages

Tuesday, September 27, 2011

Jalan2 di Muzium Tentera Darat PD

Kesinambungan citer aku kat PD ritu,,, hahahha
Kuar dari apartment kat PD tu, decide nak g Muzium Tentera Darat tuh.. asik aku citer je kat Mr.SHyir.. then ajak lar g sana.. alang2 kan.. dia suka lar menda2 gini…IMG_2599
Fahim masuk keta terus lelap.. kan kat dalam keta NAZA RIA tukan tengah2 dia ada ruang sikitkan.. kebetulan aku bawak balik comforter umah PD tu nak basuh.. jadi lapikan kat situ.. terus dak kecik tuh lena situ..IMG_2606
Me and my youngest SIL.. muka fahim baru bangun tidur…IMG_2609
Ibu n Fahim…runcing ke tembun muka ai tuh,, haha.. matik lar puji diri..IMG_2624 kat bawah terowong pulak.. fine! kalau dah bawak mr.shyir ni silap lar nak kejap2kan.. dia siap baca semua tuh.. minat betul sejarah2 ni..kat umah tu kalau dah konker tv pasti chanel History tu kan.. sentap taw!
IMG_2636
Macam ni kan.. sibuk dok godek sana sini…IMG_2638
ha extreme nye dia menelek semua kat situ… ok lar tu… aku tak kisah pun.. kadang2 aku pun terikut sama.. hahah.. berjangkit..IMG_2665 dak kecik ni dah fenatt… muka takmo senyum langsung..
IMG_2669
`Dalam keta kena buli ngn uncle affar dia pulak… berkacamata hidung takde.. hahahaa…..
baliktu terus singgah makan nasi arab.. then malam chow ke semenyih terus…
tamat dah citer basi ai…

1 comment:

dhiera zainudin said...

rajin ain ke semenyih~ tak pernah tahu ada muzium tentera darat~