Pages

Tuesday, September 6, 2011

Iftar di Masjid

Minggu last berpuasa tu hari khamis malam jumaat.buka puasa kat masjid pantai.. papa ada buat majlis sikitt.. jadi anak2nya dengan senang hati tadah perut saje.. muahhaha.

IMG_1524

dak tecik ni masa ni baru pandai dudukkk.

IMG_1502

Fahim with mummy..fahim ni senang je nak bagi dia diam.. kalau bukak cd ngaji tu.. mesti automatik dia diam terus.. habis ngaji lompat2 balik.. ayaiayai. tapi alhamdulillah. sejuk perut ngandungkan dia. kalau kita taklim or baca hadis2 tu.. dia akan angguk2 kepala dia.. konon paham lar kan.. hihih

IMG_1503

pakai jubah yang nenda beli kat mekah tu hari.

IMG_1506

org buka dia pun nk buka jugak.. makan kurma lagi.. hihi

IMG_1509

Menu iftar.. nasi beriyani

IMG_1511

kena paksa duduk.. sebab ibu nak mamam.. hahha

IMG_1517

ibu fahim yang nak vain feeling2 mak arab..

IMG_1523

kena paksa amik gamba.. hahha. sian anak ibu kan..

pas maghrib chow balik umah nenek.. sementara tunggu abi dia g terakwih..

eh.. dah syawal baru nak kuar entri ni..lantak le..

1 comment:

dhiera said...

kesian muka fahim kena paksa tangkap gambar~
semoga jadi anak yang soleh si fahim ni~