Pages

Tuesday, September 20, 2011

tak cukup masa tau.. cool je lah

Salam..geraammmnya lah.. entry banyak nak buat masa tak cukup
alamatnya nanti kalau ada entri aku tu citer dah basi lar ye... huahuahua...

ok now aku kekangan masa yang amat2..
being a mother.. wife.. n also pekerja kan..
sangat2 pack owhh... tapi takpe..
itu lah cabaran.. sahut sudahhh...
tu semua rezeki.. ngeh ngeh ngeh..

2 hari dah fahim demam..
biasalah kalau dah berendam kat kolam tu..
kesannya deman + selesema + batuk..
tapi budak kecik ni..
sakit2 aktif.. tu ok..
meragam nangis2 tu tak lah..
cuma dia nak melekap..
merangkak pelan2 pastu lentok kat kita..
so sweettt,,, insyaAllah sihat lar nanti..

doakan fahimikael cepat sihat ye..
aminnn....

hhmm.. nak sambung kerja..
aku cuba lah mana yang daya..
luv uollsss!! wahhh!

2 comments:

aNaYaNa said...

tak aper citer basi pun sanggup baca..hehe

dhiera said...

get well soon fahim~