Pages

Wednesday, February 17, 2010

Mrs. AGS ReView CNY Holiday

ye,, ye.. ye.. aku kata kejap je tadi kan.. sudahnya berejam..hahah.. seyes weh.. masuk opis keja nauzubillah.. ni pun aku stop jap..malas nak continue.. jap2 lagi lar.. kasi aku solat n rehat sat.. hehe...

sebelum aku wat review... nak jugak tanya.. camne nagn cuti CNY korang? best tak? mesti lar.. tu lar jawapan korang.. ko nak taw jawapan aku mg aku jawap.. cuti CNY aku sama seperti cuti2 yang lain.. lepaking sajork.. ahhahaa... aku taw ada yang bagai nak rak cuti holiday kan... hmm.. to me n Mr.Shyir cuti means nothing to us... now gigih bekerja je... takpe lar.. bukan penting no cutinye tuh.. kang dapat hasil mantap baru cuti-cuti round the world aku ni kang.. hahahaha....~~~ mati lar riak sangat.. hahaha..

ok dah malas nk citer... aku review je lar cuti yang tak bape nak cuti ni k...

Sabtu : Masak dan melakukan kerja2 housewife serta menjaga si Bam Bam - petang ~~ kejadian tak diingini..Malang tak berbau bacin di ladang ayam.. harap my BIL leh recover apa yang menimpa beliau.. dan aku malas nak citer lebih2..perkara dan nak berlaku.. Hanya Allah yang taw. Malam ~~ balik semenyih jap hantar BIL..

Ahad : tolong Mr.Shyir kat ladang ayam nye tuh.. macam2 kerja.. balik umah rehat..

Isnin : pagi ~~ breakfast luar ngn Mr.Shyir, ke ladang ayam.. macam2 kerja kena buat.. but seronok dengan kerja2 tersebut.. happy giloss.. balik rehat petang pergi balik ke ladang ayam. Malam dinner kat luar

Selasa : Pagi cam biasa ke ladang ayam jugak.. bagi ayam makan.. rawat ayam2 yang sakit n etc. Lunch kat umah rehat petang gi balik tengok2 baby2 ayam baru.. kena beri perhatian lebih sket.. malam santai je kat umah.

ok tu jer... walaupun cuti tapi tetap bekerja. Udah ku bilang.. aku n Mr.Shyir wat bisness ternakan ayam.. so kerja kami tak penah sudah. tapi ok wat.bersantai bersama2 ayam kami. hahahhaa....

p/s: semakin hari semakin malas nk update blog.. dah serancak dulu.. tah apa kena tah..



No comments: