Pages

Wednesday, March 3, 2010

1st time datang sini setelah 7 bulan kawen

sepatutnya aku dah g tempat ni masa mula2 aku balik kampung sg.Besar ni masa mula2 baru kawen aritu… Mr.Shyir duk cerita tak habis2.. itu lah.. begini lah.. sudahnya tak bawak2 pun.. caittttt!!

Petang jumaat tu after beli barang2 nak berBBQ malam tu.. singgah lar pantai yang selalu dikatakan itu… aku berzikir kat telinga baru nak bawak… hahaha.. seb baik lar..Adik2 ipar lelaki ni memahami kak ipar yang singa ni.. hahahah…. gilakk..singa terus claim diri ni..

DSC02260

tempat ni tak lar jauh dengan kampung aku tu… dokek yo.. heheh.. tapi mmg kena naik kete lar kan.. hahaha… masa sampai tu.. sangat2 lucky… air laut adalah pasang.. hehhee… Mr.Shyir pun kata..selalu kalau dia datang mmg surut semedang jer.. ahhahaa.. bini mu ini bawak tuah dok??? hahahha.. ~~~ seee muka teruja kan.. hahha… yang sebenarnya panas dah tu.. mintak laicikang je tekak tue.. hahaa DSC02259 sebelum gi layan laicikang panas2 petang ni..pose gedik dulu… uikkss!! malu lar.. dah macam orang mengandung je aku ni.. hahahhaha… yang fenting kena mendada sket..baru feeling shekshi. ahhahahaa….

gambar layan laicikang takdok..sebab dah haus sangt… tak sempat.. yang penting aku order gak tomyam..sebab tekak aku ni asek lar nak makan tomyam jer… ahahha….

p/s : malam nak prepare BBQ pulekkk… hehe

4 comments:

aDieyZa said...

yup.. sheksi & cantik!!

Ann GreenStrawberry said...

zana : malu nye.. auwwww..!!! hehehe

ana Yg Ceria said...

mcm dh ngandung dahh terlebih sudahh huhuu

Ann GreenStrawberry said...

ana : ahhahaha.. tu lar pasal...