Pages

Wednesday, March 10, 2010

Terhad sungguh rasanya

Rasa2 nya korang pun taw kan.. napa lar AGS ni tak update blog secara sukses seperti yang dulu… bz sangat ke dia? eleh apa lar sangat keja dia tu? duk kat opis jer pun.. tak kena panas pun… eleh2 buat2 bz lar tu..?…hmmm.. aku paham..paham lar sesangat soklan2 tu…

ok camni lar..aku jawap je lar k…

sesungguhnya uols tak taw apa yang aku rasa..korang pun takde ditempat aku skang ni… sure tak taw kan.. ye,.. mmg aku keja kat opis… tapi keja kat opis ni tak pikir lar pulak.. nak blog hop pun tak sempat… nak baca blog favvy pun curi2… sesungguh di opis ni tak menang tangan… kadang2 aku balik pun dah kul 6.30 pm.. Mr.Shyir lar balik dok tgu aku kat umah nun bini tak balik2…

alar..malam takleh update blog ke..? buat lar n3 autopublish n etc?

jawapan : keja opis kan weekdays.. so aku mmg fully working hard at office.. no time to play2… stress tu mmg lar.. tapi diam2 je lar… buat je lar keja2 tu..walaupun nimbun2 kan.. dah balik lambat opcos lar letih kan.. malam plak.. aku nk entertain Mr.Shyir pulak.. makan dia.. nak borak2 lagi… nak manja lagi.. dan nak. nak. nak.. lagi.. oppsss!.. yelar.. aku nk lipat kain lar.. apa lar… susahnya tido pun cepat…kalau tengok tv atas 10pm..confirm tertido punya… jadi bek xtvt sihat… wakakakaka… 

mmg tak sempat sungguh nak wat autopublish2… bukak laptop pun malas… kadang2 tu sampai aku bawa balik keja kat opis ni siap kan kat umah taw.. ha..ko bayangkan lar.. oraang lain boleh rileks aku ni ko tak yah cakap lar…dan masa aku adalah sangat terhad.. nak dating pun tak sempat..alar-alar kad je lar..

dah weekdays nya camtu.. weekend lagi lar… cuti pun macam tak rehat je kan.. tapi takpelah.. demi suami ku tolong juga… kerja kat ladang ayam tu pulak.. tolong apa2 yang patut.. ayam sakit nak kena medic lagi… itu ini sana sini… Ahad je lar nak rehat pun.. balik umah semenyih kejap je… pastu isnin mula rutin yang sama…

tapi aku bersyukur sangat2… time2 aku dan suami yang sama2 baru nak build up bisness ni.. yang sedang bersusah payah untuk kesenangan kami kelak… dan Allah tahu kenapa dia belum bagi REZEKI ZURIAT pada kami suami isteri. Allah nak kami berjaya dan mungkin waktu itu baru DIA nak bagi ANUGERAH itu…

kalau ko tanya perasaan tu.. mmg ko pun taw lar jawapannya kan.. apa2 pun aku dah tak kisah.. Allah je yang taw apa yang akan jadi,terjadi dalam perjalan hidup kami…Tapi kalau Allah nak bagi cepat.mmg aku akan tidak menolak.. malah menerima dengan hati yang terbuka..mudah-mudahan..aminn…

Bukan senang taw nak build up bisness ni… macam2 hal lar.. tapi tabah sabar dan berani  je lar… aku cuma berdoa… semoga penat lelah kami suami isteri ni akan membuahkan hasil yang tak ternilai harganya..aminn… seronok sebenarnya kehidupan yang mencabar ni… baru lah namanya life kan..?? yeahhh!! caiyok ANN & MR.SHYIR..hehe.

Walaupun ada suatu ketika itu.. rezeki itu bukan milik kami.. kami redha je lar… hanya Allah yang tahu..

ok. now u know kenapa lar aku ni busy n tak hupdate blog..??…

sekian..

p/s : Cepat2..promotion almost closed… cepat beli voucher dengan AGS..berbaloi-baloi..

2 comments:

Zana Adieyza said...

akk, if bz pun jgn abaikan kesihatan ye.. mkn on time, elak dr perut tu masuk angin..

tido msti cukup.. baru bertenaga nak buat kerja yg banyak tu..

Ann GreenStrawberry said...

zana : kat opis ni makan tengah hari tak makn pun.. balik keje lar baru lah nak melantak.. tu pun lite2 je.. hehehe...
tQ zana... lap u.. heheh