Pages

Friday, March 26, 2010

Damia is 2 mth +++ already

hmmm.. rasanya dah lama aku tak update citer2 pasal babies ni kan… almaklum..lom ada yang sendiri punya.. makanya haruslah buat anak orang jadi anak aku.. tapi we ouls masih berusaha… insyaAllahh rezeki itu akan tiba nanti.hmm.. eh2 ke situ pulak.. hahaha….DSC04663

okay ni aku nak citer pasal si BOLAT Damia ni kan.. aiyoooo semakin BOLAT ai tell u.. like abang2 nye…. eh cop! those yang tak taw sapa damia ni cuba KLIK SINI .DSC04664

Last 2 week si BOLAT ni balik kampung.. memang rindu tol nagn si BOLAT ni kan… 10hb aritu si BOLAT sambut besday yang ke 2 bulan. jadi haruslah kena timbang kan.. ko taw berapa berat dia skaang… 6 kg ok… ! hambikkk…. dah macam budak umo 5 bln.. mmg sah ko BOLAT.. hahhahaDSC04665

Masa lahir dulu… baru 3.1 kg je… 1 bulan 4.6 kg.. masuk 2 bln 6 kg terus… haiyaakkkkk.. mmg takpe lar Damia… janji gebuuusss ok… hehehehe..DSC04666

Camne tak BOLAT.. maknye kasi susu semedang.. hehe.. xpe.. janji2 sihat… budak ni senang betul jagak..

To Maksu : uittt.. pi lar honeymoon.. meh orang jaga damia ni.. no worry.. eceeehhh.. hehhee 

tu jer nak citer… hmm.. tadi google resepi baru… rasa nak buat lar.. huhuhu…..

p/s : Mr.Shyir plak malam ni nak berjimba ngn kawan2 dia bercamping… habis aku?? sapa nak berjimba ngn aku plak si PM .. ahhaha

No comments: