Pages

Wednesday, March 24, 2010

Randomly nak merepek

Oleh kerana aku tak de nafsu nak mengupdate secara marathon dan sebagainya.. maka aku kasi randomly je lar ye… janji ada n3 hari ni…

Antara Penyebab, asbab, sebab, kena babab dan terus shut up!…

  1. Malas – ni ko jangan tanya aku kenapa.. mmg penyakit ni mmg sebati dalam diri.. ko tengok muka aku pun sebenarnya dah ada cop M tu.. cuma tak nampak jer… hmmm.. aku pun heren skang ni aku tak update cam dulu.. kalau dulu semangat je nak wat n3 siap auto published bagai kan.. skang ni ko tak yah tanya… jawapan dah taw sendirik..
  2. Blog hop – kalau dah malas menaip jadi aku pi bloh hop je lar kejanya… suka baca blog2 yang aku suka dan sesuai ngn aku.. eh motip? hahhaha
  3. Kesihatan tak mengizinkan  - ni lagi aku tak taw kenapa… lately kesihatan merundum sedikit… sakit itu lar.. ini lar…. macam2 lar.. sampai Mr.Shyir pun haru lagi wajib mengPAY ATTENTION kat aku ni.. tah lar.. kalau orang tanya kenapa.. jawap ALLAH BAGI SAKIT… ha.. redhakan jawapan tu…
  4. sibuk – ye.. mmg sibuk… banyak kerja.. eh? bukan samakan jawapan tersebut… ye lar aku ni mmg banyak request aku kena siapkan… jadi tak nyempat2 lar kepala hotak ni nak pk wat n3 apa.. nak naip laju2 lagi hampeh…. jengok blog pun kejap2 sudah…..
  5. Tak menarik – lately jugak tak de spot places2 or story yang gedebuss nak citer ngn uolls… keja aku dan hari2 aku adalah rutin yang sama.. dan tak perlu kot nak citer semua kat umum.. betul dak…
  6. Priority – Aku jugak tak nak meletakkan blog ni satu priority dalam hidup… kadang2 kang bila kita dah taksub sangat berblogging ni kan.. kita jadi alpa kepada yang lain…jadi baik bersederhana saje banyakkan benda2 yang boleh manfaat dalam kehidupan seharian kita. nak tanya kenapa? ha,, nati lar aku jawap…
  7. Dilema – ye ! Aku dalam dilema skang ni.. sebab apa..?? biar lah rahsia… ecehhhhh…..
  8. Perlu Masa – aku rasa aku perlu masa untuk diri ku ini.. nak manjakan diri.. kasi mantopppppppppppp!! hahha…
  9. hmmm… aku pun tak taw.. banyak lagi.. tapi cukup ni dulu.. kang aku continue lar… hahaha..

dan wahai readers2 ku… uollss dah taw kan…? jadinya… kasi aku masa dan pelan2 aku akan buat kezuuuutaaaaa to all.. hehehhehe…

Now time aku rileks… hmmmmmmmm…

No comments: