Pages

Thursday, March 11, 2010

Baru lah dapat dating. tu pun dengan Rapik..

oitt..oitt.. ingat aku dating ngn laki lain ke? hello… im married ok.. opcos lar dating ngn hubby ai…. dia lah pakwe aku, kawan lelaki aku, tunang aku, and most officially MY HUSBAND… yeahhh.. very the correct uollss.. heehhee

DSC04644

Makkk aiii… botox dah mengecut lar uollss.. hahahha.. lamakan tak tengok n3 bergambar kan… ni aku kasi muka tuan punya blog ni ha… amacam? ada bz kah? jawapan nye… nan adoo.. gitu je lar,,,

DSC04646

eyyy..susah taw skang ni  kalau nak amik pic mr.Shyir molek2 sket..ada je memek muka dia buat ni.. haisshh… redha je lar… hmm.. malam tadi weouls keluar dating.. tengok wayang je pun.. ate.. lama no tak dating dalam wayang kan.. so g lar tengok citer Niyang Rapik yang digembar gemburkan.. DSC04648

Watch movie kul 9.20 pm.. mula2 booked ticket dari umah.. sekali sampai JJ pun kul 9.00 pm dah.. nak collect tiket mendanya.. beli je tiket lai.. dapat lar duk tengah2..hehe.. tak ramai pun nengok citer ni… orang lain dah tengok.. aku ngn laki aku jer baru hegeh nak tengok.. tul dak..

so far citernya ok. lar… takdelar sampai nak jerit2 tahap orang gila ke hapa kan.. terkejut2 gitu je lar… hantu leh tahan seram jugak… yang lawaknya si Sam tu je lar… yang lain ok2.. so 3 bintang je leh kasi.. lain tarak.. hehhe DSC04651

Rindu ngan pompuan ni tak? sape rindu kat aku ada hadiah menanti..eceh… hadiah dalam hati sudah.. haha… after tengok movie..terus chow pekena roti naan sedap kat senawang..  DSC04652 Naan Cheese.. wow! sedap hokay.. roti lembut kuah dal mabeles… aku share je lar ngn Mr.Shyir.. ko tengok lar kul bape pun makan.. kul 11.30 pm ok… buat naya je makan2 berlebihan ni… tak sempat nak bakar lemak.. hahaha

DSC04653

maaf gambar gelak.. saje tak kasi clear roti naan sedap itu… kalau nk..turun senawang.. jumpa aku.. aku belanja roti naan sedap ni ha.. hahahaha…

p/s : sudahnya malam tadi susah naK tido dek tengok citer Niyang Rapik tu ha.. hampeh toll…

3 comments:

Ann GreenStrawberry said...

Ciare : Slim muka je lar... Slim badan tak kot.. hahahha

lina said...

ann, selaulu gak pi senawang umah kakak. tp tak sempat nak bagi tahu aann bz ngan anak2 nyer kerenah. Naan cheese i like too.

Ann GreenStrawberry said...

lina ; lar yeke...hmm... next time turun roger je ann... leh jumpa..