Pages

Thursday, March 4, 2010

BBQ sesuka hati

Jumaat malam sabtu tu… buat lar sket bakar- bakar ni kan.. alang2 dah balik kampung.. alang2 dah ramai2… bleh je nak bbq.. syiok je men2 api ni hahahhaha

DSC04605

menu ready tu bakar adalah.. ikan cencaru, daging diperap rempah tandoori, sotong and kerang..  DSC04606

ipar2 ku… gigih taw mereka ni… hehhe DSC04607

aku dan laki aku pun gigih gak.. punya lar hebat membakar.. sampai tersembul botox.. hahhahaha… DSC04608

dah sampai camtu sekali laki aku ni… kipas guna kipas karen je.. xde makna nak kipas tangan lagi dah… DSC04609

api kasi marak..supaya cepat masak.. sebab masing2 dah lapor… DSC04610

adoiii… laki sape tu wehh?? huhuhu…~~ love u lar.. haha DSC04611 ni lar daging diperap rempah tandoori.. hehehe.. rasanya sedap jugak.. lain2 aku tak snap.. malas lar pulekk.. hehehhe..

malam tu tido dengan girang nya.. sebab perut ketat… baru nak tengok tv dah terlelap sudah.. hahahaha…..

balik kampung ni mmg aku skip diet betul lar… kedaung sungguh.. terus feeling cam kurus dan boleh santak sesuka hati aku… balik sini diet balik.. hahahaha…..

p/s ; jangan tanya aku napa aku diet.. soklan sensitip!

2 comments:

mrs.ecam said...

tp nk komen gak....x nmpk gemok pong nape nk diet (kah3 org dh pesan jgn tnya ko tnya gak ek....mmg nk kne pang le kn).......heeeeeeee ampunnn

lina said...

uiishhh best nyer...nak la sikit. :)