Pages

Friday, March 19, 2010

serba Serbi tak kena

Hari ni tak taw lar nk kata camne…

aku adalah weak. Pening kepala since dari semalam..

Tekak kembang jer… nak makan tak tertelan.. hmmm..

Dah lar puasa hari ni.. hmm.. sabar je lar dugaan sebegini..

And becoz of dia.. nak buat kerja langsung tak kena..

tak boleh berfikir.. hanya nak tido jer….

Harap after buka ok… if not.. huwaaaaa.. berterusan kah? hmm.. musykil mak nyahhh…..

hmmm tu je nak kata… lain2 tarak…

3 comments:

zaidani said...

larrr org gannu ker...bak per do khabor?

Anyway..takziah...doakan moga dia ditempatkan di samping org soleh...

asna cute said...

kak.. take care ya..

(mcm ada isi ja. Nti try jumpe doc ek kalau belum sembuh lg) =)

Ann GreenStrawberry said...

zaidani : hmmm.. kurang pasti dengan komen kamu...

asna : baiklah.. aminn